Panda antivirus 2011 stopt ermee bij opstarten computer, iemand een idee??

Status
Niet open voor verdere reacties.

michaelvanD

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 feb 2011
Ik heb sinds een week panda antivirus 2011 (pro) geïnstalleerd. Ik heb al sinds enkele jaren panda en er nooit problemen mee gehad.
Echter vanaf dag 1 geeft panda 2011 wel problemen. Ik heb hiervoor ook al de support ingeschakeld, maar die geven geen reactie (week geleden)

het probleem is:
iedere keer als ik mijn laptop met windows 7 opstart stopt Panda ermee en geeft aan:
"panda permanent protection werkt niet meer"
Als ik dan panda open en op 'oplossen' druk doet hij het wel weer, maar het begint zeer irritant te worden.

Hebben meer mensen dit probleem of heeft misschien iemand een oplossing hiervoor?

Vast hartelijk dank voor jullie tijd en moeite

Vriendelijke groet,

Michael

Probeer je antivirussoftware eens te verwijderen en opnieuw te installeren.

Tja als je ervoor betaald, dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice van Panda.

Ik heb sinds een week panda antivirus 2011 (pro) geïnstalleerd. Ik heb al sinds enkele jaren panda en er nooit problemen mee gehad.
Echter vanaf dag 1 geeft panda 2011 wel problemen. Ik heb hiervoor ook al de support ingeschakeld, maar die geven geen reactie (week geleden)

het probleem is:
iedere keer als ik mijn laptop met windows 7 opstart stopt Panda ermee en geeft aan:
"panda permanent protection werkt niet meer"
Als ik dan panda open en op 'oplossen' druk doet hij het wel weer, maar het begint zeer irritant te worden.

Hebben meer mensen dit probleem of heeft misschien iemand een oplossing hiervoor?

Vast hartelijk dank voor jullie tijd en moeite

Vriendelijke groet,

Michael

Nou lekker bedrijf dan die Panda, ik zou nog eens mailen en zag ook ergens dat je ze kan bellen.

Heb dat probleem ook gehad bij mij Laptop met Vista,nu heb ik windows 7 en start hij (PandaIS) ook vaak niet mee op als ik hem dat op slaat hij wel aan.
En inderdaad contact opnemen met PAnda is als met iemand proberen contact te krijgen die geen internet heeft
Heb zelf vorig jaar Panda gekocht en ZOU 3 maanden extra krijgen na heel veel heen en weer gemail heb ik de hoop maar op gegeven,wat betreft klanten service hebben ze bij Panda absoluut GEEN kaas gegeten,nee ik heb nu voor het derde jaar Panda maar er komt zeker geen vierde jaar bij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan