site check www.triangulovzw.be

Status
Niet open voor verdere reacties.

krisgua

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2011
Ik heb de website van onze vzw in een nieuw kleedje gestoken. Er is nog heel wat werk aan, maar ik zou al graag weten wat jullie er van vinden. Tips om ze te verbeteren zijn natuurlijk meer dan welkom.
http://www.triangulovzw.be

Alvast bedankt!

Kris

Hoi.

Gaat wel. Ik heb hem nu even snel bekeken maar wat mij het eerste opviel was het menu. Misschien kun je dat onderstrepen beter niet doen als je de muis er overheen doet, en allemaal de zelfde kleuren.

;)

Hallo PHPScripter,

Bedankt voor de snelle reactie!
De onderlijnde links bij het met de muis erover gaan vind ik wel duidelijker voor bezoekers.
De veelkleurige tabs had ik ook gedaan om beter te zien waar men is, maar dat staat tenslotte ook in de titel. En het is inderdaad echt wel een kakafonie, zo. Ik denk dat ik uw raad daarover toch zal opvolgen en ze in 1 kleur zetten. In elk geval eens kijken wat het geeft. Over dat onderlijnen zal ik nog eens nadenken.

groetjes,

Kris

Even een snelle opmerking: op regel 161 staat dit:
HTML:
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<head>
<title>Typemachine</title>

<style>
<!-- meer -->
en dat kan eigenlijk niet: Er hoort maar 1x een <head> en 1x een <body> te zijn (en 1x een doctype). Zie de validator voor meer info.

Bedankt That Guy,

Ik zal het zo vlug mogelijk eens bekijken en proberen aan te passen, maar heb nu even geen tijd. Ik laat wel iets weten als het zover is.

Ik heb ook de raad van PHPScripter opgevolgd en de menutabs in dezelfde kleur gezet. Maar echt tevreden ben ik nog niet. Ik heb heel veel kleuren geprobeerd. Met een donkere kleur was het te saai, maar dit is het toch ook nog niet, vrees ik. Nu ja, als ik meer tijd heb probeer ik nog wel wat uit.

Groetjes,

Kris

Laatst bewerkt:
ik vind het zelf altijd erg vervelend als er een dubbele scrollbalk op een pagina staat, zoals bij http://www.triangulovzw.be/vzw.php op mijn kleine netbookje daar kun je dus iets aan doen.

Nog even wat verder gekeken:
als je op de "es" helemaal rechts bovenin klikt (om de pagina in het spaans te bekijken) worden de menu knoppen niet vertaald.

Laatst bewerkt:
Dag allemaal,

Ik heb mijn website nog eens bekeken aan de hand van jullie opmerkingen, en probeer de fouten te verhelpen. Maar ik zal er eerst off line aan werken. Het zal wel een tijdje duren, want ik heb er momenteel eigenlijk niet zo veel tijd voor, en het lukt nog maar moeizaam.
Als ik denk dat het voor een groot stuk opgelost is, zet ik de verbeterde versie on line en laat iets weten. Ik heb intussen gemerkt dat ik de fout vn de dubbele head ook op andere pagina's gemaakt heb (o.a. bij het fotoalbum).

In elk geval allemaal bedankt voor het bekijken van mijn website en voor de tips.

groetjes,

Kris

Hoi,

Ik vind het paarse menu van nu eerlijk gezegd ook nog niet zó mooi. Maar ik zou ook niet wat anders weten.
Ik zag wel als je in het menu "contact" aanklikt en dan zoekt dat het menu dan nog kleurend is.
En dat bij de achtergrond van de zoekresultaten de achtergrond lichtpaars is vind ik ook niet zo mooi. Ik weet niet of je dit met google aan kunt passen want ik heb nog nooit een google powered zoekmachine gemaakt. Nou ja maar goed.

Misschien past dit menu er wel in?
Dit menu kun je downloaden door "Download Source" te klikken en daarna kun je natuurlijk alles nog bewerken. Maar dat kun je ook via die website doen door op "Customize" te klikken. :thumb:

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tip. (Ik zal dat menu zeker nog veranderen, maar weet nog niet hoe.)

groetjes,

Kris

Hallo,

Momenteel heb ik de tabs gegroepeerd: de info over de vzw zelf, achtergrondinformatie over Guatemala enz., contactmogelijkheden en nieuwe info.

Hoe vinden jullie dit? Zelf denk ik dat het zo wel kan (eventueel nog met een andere tint blauw en de login wat minder zichtbaar?).

Als ik jullie reactie hierop gekregen heb, zal ik het onderwerp afsluiten en terugkomen als ik denk dat ik de andere problemen opgelost heb.

groetjes,

Kris

Hoi,

In login1.php en gastenboek.php is de footer anders als in de rest van de pagina's. (Misschien ook nog bij andere pagina's maar deze heb ik het nu snel gezien.)

En misschien kun je rechts boven waar je de talen kunt kiezen nog vlaggetjes maken en dan in een gewone link NL en Es er achteraan. Maar dat moet je zelf maar kijken.

Toen ik de broncode bekeek zag ik ook dat er nog steeds zoals That Guy eerder al zei:
Even een snelle opmerking: op regel 161 staat dit:en dat kan eigenlijk niet: Er hoort maar 1x een <head> en 1x een <body> te zijn (en 1x een doctype). Zie de validator voor meer info.
in staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan