• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verwerking Enquete

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marritb

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2010
hallo allemaal,

Ik heb een enquete verstuurd naar verschillende mensen en deze komen allemaal langzaam terug.
Maar nu heb ik geen SPSS en wil ik deze enquete graag verwerken in Excel, zodat ik hier de conclusies uit kan halen.

Is dit mogelijk?

Oh ja er zitten meerkeuze maar ook open vragen in.

Alvast bedankt

Groeten Marrit

Ik wil heel graag verschillende grafieken kunnen maken van verschillende vragen.
maar ook handmatig invoeren zodat ik zie hoeveel het bereik is geweest.

Beste Rob,

Bedankt voor de link, alleen werkt het bij mij wat anders.
Ik heb namelijk 1 enquete uitgezet naar 230 mensen. Deze krijg ik nu druppelsgewijs weer binnen.
Er zitten open en meerkeuze vragen in. En in de tool die jij doorgeeft is er voor alle vragen maar 1 soort antwoorden mogelijk (helemaal niet akkoord, akkoord etc)
Ik heb meerkeuze vragen met verschillende soorten antwoorden bij elke vraag.

Maar dit zou wel de opzet zijn, alleen moet ik nog nadenken hoe ik de open vragen zou kunnen verwerken

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen en misschien ideeen heeft.

GRoeten Marrit

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen en misschien ideeen heeft.
Marrit,

Ik verwacht dat een voorbeeld, zonder gevoelige informatie, meer hulp gaat opleveren. Je kunt dat hier vaker zien. Het is hier geen bouwforum, maar een duwforum, waarop mensen weer in de goede richting worden geduwd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan