Vista Antspyware 2011 Virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

bt4ever

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2008
Hallo allemaal,

Ik heb net het vista antisypware 2011-virus gehad. Tijdens het surfen kreeg ik de melding van Prevx dat een bestand in de map AppData geinfecteerd was, omdat ik geen licentie had kon ik het dus niet deleten. Vervolgens startte het programma opeens op, het is dus een fake virusscanner dat Beveiligingscentrum overneemt en valse meldingen weergeeft, Internet en Firefox opgaan lukt ook niet dus. Nou, nu heb ik MBAM geupdate en gescanned, vond een paar infecties en verwijderde ze. Daarna heb ik meteen erachter aan systeemherstel gedaan naar een punt voor de infectering, maar nu start mijn computer dus helemaal niet op, na systeemherstel krijg ik een blauw scherm en opent mijn bureaublad niet. Ik heb bij taskmanager al gezocht op een proces dat het programma start en in de register naar bestanden met de naam van het programma, maar ik kon helemaal niks vinden. Iemand weet hoe ik nu verder moet?

had je hiervoor ook een goede virsscanner?
Hoe kom je aan die neppe virusscanner?
Heb je ook nog belangrijke bestanden erop staan?

makkelijkste oplossing voor dit probleem.

Ik heb de Vista Anti spyware 2012 versie gehad en kon hem ook niet wegkrijgen.
Het probleem als je iets opstart,start vista antispyware weer mee. Echt irritant. Ook hijack kun je niet opstarten of ander programma. Ik wilde al de opstart cd gaan opstarten. Kreeg een goude tip om dit ding weg te krijgen.

Sluit de computer af. Start hem opnieuw op en toets f8 knop in. En kies vervolgens.
Windows opstarten met prompt.

typ dan in rstrui.exe

En kies een datum dat de computer het nog goed deed. Start de computer opnieuw op en alles werkt weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan