Problemen met SABnzbd

Status
Niet open voor verdere reacties.

vicent

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2010
Ik heb sinds vandaag SABnzbd maar ik wil met een newsserver werken maar ik krijg deze niet aan de praat.
Ik werk met Just4today.net maar ik krijg telkens deze foutmelding : Failed to connect: (10060, "(10060, 'Operation timed out')") 2@news.just4today.net:119 .
Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Ik heb Internet Explorer 8.

Alvast bedankt

Volgens mij moet je iedere dag met die gratis server opnieuw inloggegevens invoeren....
Maar probeer eens lightningusenet..ben je helemaal van dat gedoe af want de snelheid is natuurlijk brak daar
Voor 2.50 per mnd ben je klaar

Volgens mij moet je iedere dag met die gratis server opnieuw inloggegevens invoeren....
Maar probeer eens lightningusenet..ben je helemaal van dat gedoe af want de snelheid is natuurlijk brak daar
Voor 2.50 per mnd ben je klaar

Klopt , Je moet idd inloggegevens invoeren. Dit heb ik ook gedaan.
Weet jij misschien of ze met Just4today.net de laatste aan het werk zijn? Misschien ligt het daar aan.
Bij mijn vorige programma ''Newsleecher'' had Just4today altijd een zeer goede snelheid , dus daar kan ik niet over klagen.

Maar wat nou het probleem is dat ik telkens deze melding krijg : •news.just4today.net:119: Failed to connect: (10060, "(10060, 'Operation timed out')") 2@news.just4today.net:119 .
Weten jullie misschien wat dit betekend?

Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan