Wie is de koppelbaas?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolvert

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2011
Hallo, Mijn TV netwerk ziet er als volgt uit:
In de woonkamer: 1 hdtv, 2 sat ontvangers, 1 set up box (Deens, daar woon ik nml) en een home cinema.
In de slaapkamer: 1 hdtv welke verbonden is met een marmitek megaview HDMI extender over 15 meter.
Dit werkt allemaal perfekt, het enige wat er aan mankeert is dat ik de hdmi stekkers moet omwisselen om in de slaapkamer tv of bluray te kunnen kijken. Dan is er dus geen signaal meer in de woonkamer. :rolleyes:

Moet ik nu een switch of splitter of iets dergelijks hebben?
Om eea aanschouwelijk te maken heb ik de volgende schets bijgevoegd: tv setup.JPG

Ik wil dus het signaal van de rode en groene kabel zonder van alles te hoeven ompluggen in de slaapkamer krijgen, zonder dat de woonkamer zonder signaal zit
Dus op de plaats van het vraagteken moet een wonderkastje komen. :cool:

Wieowie is de koppelbaas met het verlossende antwoord?

Groet, Rolvert (hij weet het even niet) :confused:

heb er verder geen ervaring mee maar misschien is dit wat?

KLIK

Hallo Rico,

Bedankt, deze had ik al gezien. Deze hebben allemaal 2 of meer ingangen en 1 uitgang.
Ik zoek iets met 2 ingangen (signaal van rood en groen) en 2 uitgangen: 1 naar tv1 en 1 naar tv2.

Groet Rolf

Hallo rolf,

deze zou het dan wel moeten kunnen maar danword het wel een andere prijs :confused:

edit: dit gaat ook niet werken geloof ik

Laatst bewerkt:
Hallo rolf,

deze zou het dan wel moeten kunnen maar danword het wel een andere prijs :confused:

edit: dit gaat ook niet werken geloof ik

Ik had een draadloze set, maar dat ging niet: teveel muren en andere storende apparaten. Nee de Marmitek doet het prima, nu nog een goeie koppeling zonder gedoe.

Groet, Rolf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan