hoi allemaal.
ik wil binnenkort(als goed is binnen 2.5 week)een eigen pc gaan bouwen/samenstellen.
ik wil niet gelijk met het beste beginnen,omdat ik dan over1.5 nog aan het betalen ben denk ik(ik werk alleen ik de vakanties dus ja,ben pas 16)
ik zit al een tijdje dingen te zoeken naar mijn gevoel kan het.maar ben in twijfel gebracht door mensen op school,dus ja,dan vraag ik het maar hier aan de profs of niet.
de bedoeling is om er een game pc van te maken en later nog beter upgraden.
dit had ik in me gedachten.
ik wil hem later ook nog een beetje aan case modding gaan doen.met leds en zo en mooi spuiten/verfen.
ik wil alles van AMD hebben
Cooler Master HAF 922(niet met window kit)
OCZ ModXStream Pro 500W
ASRock 870 Extreme3
AMD Phenom II X4 955 CPU (Black Edition)
Zalman CNPS9900A LED (processor koeler)
1xWestern Digital WD5000AADS(later wil ik er een 1TB bij hebben,maar dit is om te beginnen)
Kingston HyperX 4 GB DDR3-1333 Kit
ASUS DRW-24B3ST (ik gebruik toch eigenlijk nooit cd's alleen om dingente installeren)
Geforce GT220(die heb ik al dus ja)
en dan Windows 7 Home premium
graag jullie mening van dit
let op,het is om te beginnen later wordt alles ge�pgraded.
M.V.G Jeffrey.G
ik wil binnenkort(als goed is binnen 2.5 week)een eigen pc gaan bouwen/samenstellen.
ik wil niet gelijk met het beste beginnen,omdat ik dan over1.5 nog aan het betalen ben denk ik(ik werk alleen ik de vakanties dus ja,ben pas 16)
ik zit al een tijdje dingen te zoeken naar mijn gevoel kan het.maar ben in twijfel gebracht door mensen op school,dus ja,dan vraag ik het maar hier aan de profs of niet.
de bedoeling is om er een game pc van te maken en later nog beter upgraden.
dit had ik in me gedachten.
ik wil hem later ook nog een beetje aan case modding gaan doen.met leds en zo en mooi spuiten/verfen.
ik wil alles van AMD hebben
Cooler Master HAF 922(niet met window kit)
OCZ ModXStream Pro 500W
ASRock 870 Extreme3
AMD Phenom II X4 955 CPU (Black Edition)
Zalman CNPS9900A LED (processor koeler)
1xWestern Digital WD5000AADS(later wil ik er een 1TB bij hebben,maar dit is om te beginnen)
Kingston HyperX 4 GB DDR3-1333 Kit
ASUS DRW-24B3ST (ik gebruik toch eigenlijk nooit cd's alleen om dingente installeren)
Geforce GT220(die heb ik al dus ja)
en dan Windows 7 Home premium
graag jullie mening van dit
let op,het is om te beginnen later wordt alles ge�pgraded.
M.V.G Jeffrey.G