PS spel omzetten naar WII

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruiker23

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2010
Hallo allemaal,

Ik heb een singstar spel in PS2, maar die is nog niet uit op de Wii.
Graag wil ik weten of het mogelijk is /tutorial zijn om een ps2 spel om te zetten naar een wii spel.
Ik weet wel dat het mogelijk is deze spellen worden customs games genoemd.
Graag hoor ik van jullie

nee, je gaat een spel van een totaal ander platform in de wii proppen. Gaat je niet lukken hoor. Waarom? Lijkt me best logisch... Anders zou iedereen gewoon een spel voor ik weet niet welk platform kunnen kopen en die dan spelen op het platform dat hij/zij wil.

nee, je gaat een spel van een totaal ander platform in de wii proppen. Gaat je niet lukken hoor. Waarom? Lijkt me best logisch... Anders zou iedereen gewoon een spel voor ik weet niet welk platform kunnen kopen en die dan spelen op het platform dat hij/zij wil.

Ja, dat begrijp is ook, en het lijkt me ook logisch.
Maar in de vraagstelling had ik het over dat de ps2 spel omgezet wordt naar Wii standaard.
Er zijn een aantal spellen voor de ps2 dat is zo omgevormd /gemultiplex dat het geschikt is voor de wii (customs games).
En ik was nieuwsgierig omdat ik een bepaald spel van de ps2 dmv multiplexing op de wii wil afspelen

Laatst bewerkt:
Ja, dat begrijp is ook, en het lijkt me ook logisch.
Maar in de vraagstelling had ik het over dat de ps2 spel omgezet wordt naar Wii standaard.
Er zijn een aantal spellen voor de ps2 dat is zo omgevormd /gemultiplex dat het geschikt is voor de wii (customs games).

Bron ?

Bron heb ik helaas niet.
Wel kan ik je vertellen dat een kennis van me vb: Singstar Abba op de wii heeft, terwijl dat alleen op de ps2 is uitgebracht.
Hier is ook een link: http://wiitdb.com/Game/SIS2OH

Laatst bewerkt:
Ik ben er toch best zeker van dat singstar abba ook op de wii is uitgebracht hoor

Dat zou misschien kunnen, maar dan is het geen orgineel spel voor de wii.
Ik heb gegoogled en nergens staat het spel te koop.

als 2 dezelfde spellen op zowel de wii als de ps uitkomen dan worden deze spellen ook seperaat voor deze platformen geprogrammeerd. Er zal best wel ergens wat overlap zijn, maar de 2 spelcomputers hebben allebei totaal verschillende architecturen. Gaat dus niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan