• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aantalarg.als?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mieke1985

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2011
Goedemorgen,

Ik wil een aantal gegevens van een spreadsheet laten optellen:
dit is het bestand: Bekijk bijlage 123266

Ik zoek een formule voor C32 en C33
In c32 moet uitkomen hoeveel P 1 & P 2 er zijn waarvan alle cellen in kolom E ingevuld zijn. (dus zelde formule als C34 maar dan met 2 criteria en nog een extra criteria: dat kolom E helemaal ingevuld is)

In c33 moet uitkomen hoeveel P1 & P 2 er zijn waarvan er in kolom E niet alle cellen zijn ingevuld. (dus er moet uitkomen 2)

Dit is maar een klein stukje van een groot overzicht dus het liefst wil ik een formule die het hele schema door loopt (van C4 tot C28)

Hoop dat het een beetje duidelijk is. Ik hoor graag!

@Sick of it all; ik heb je bestandje opgeslagen op mn computer maar nu kan ik hem niet meer opnieuw openen..kun je deze nog een keer plaatsen? of de formules?

Die kan ik niet meer openen... en ook niet als ik m opgeslagen heb.

Ik weet niet hoe het kan maar ik kan het bestandje nu wel openen en heb de formule even (veilig) gekopieerd in word :-)

:o sorry ik heb nog 1 vraag: iets minder ingewikkeld denk ik.

Ik wil in cel C37 uitrekenen hoeveel er van BW zijn waarvan in kolom D half staat en waarvan in kolom B (of E) 1 regel mist.

Dit dit geval is dit dus 1 order.

Dit is het bestand: Bekijk bijlage 123286

Alvast bedankt!

Zet je de vraag dan nu even op opgelost ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan