Probleem met word 2007, activering.

Status
Niet open voor verdere reacties.

koentj1

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2011
Beste mensen,

Ik heb een probleempje met word 2007, ik kreeg namelijk steeds de melding van "activeren" (of ik dat telefonisch of via internet wil activeren, SCREEN). Nu heb ik wel een productcode van internet, dus ik heb niks gekocht.
En dus zou het dom zijn om hem te activeren...helaas heb ik ik dit per ongeluk wel gedaan.
Nu kan ik helemaal niks meer met word (SCREEN), waar kan ik opnieuw een productcode invoeren? (geen geldige, maar 1tje van internet...zodat ik alles weer kan doen?)

Maar het grootste probleem is dat het Kwalitatief Uitermate Teleurstellende (K.U.T.) Windows (7) toen ik even weg was een update deed...dus de word documenten die ik open had staan zijn hersteld maar die kan ik nu ook niet opslaan...en die heb ik wel heeeel hard nodig.

Wieowie helpt mij uit de brand?

Gr. Koen

ps. kopiëren/plakken lukt ook niet.

Laatst bewerkt:
productcode van gratis internet: illegaal dus.

niet dat ik daar over ga maar ik heb een oplossing waare het zo zijn dat dat eigenlijk niet mag op dit forum.

maar kijk eens naar (ik dacht weet niet zeker) de mso.dll file, die moet je eerst replacen met een illegale. waarna de code 0000000........ wordt instructies ook online te vinden

key

Is niet meer illegaal.. want heb nu een product key gevonden thuis... die wil ik graag invoeren maar waar?

En ik ga even zoeken bedankt!

EDIT: Kan dat bestandje niet vinden, vind wel MSOHEVI.dll in C:\Program Files\Microsoft Office\Office12.

Heb trouwens ook een C:\Program Files (x86), moet ik hier iets mee? (heb windows 7 64bit, home prem btw)

Laatst bewerkt:
Als je Word opnieuw opent (dus naast de schermen die je al open heb staan) krijg je als het goed is weer een scherm te zien
waar je in kan registreren.. Je kan trouwens ook een ander Office programma openen (bijvoorbeeld powerpoint), dan krijg je het
scherm te zien dat je niet geregistreerd hebt en kun je dit alsnog doen!

EDIT: Zie nu zelf ook in dat dit niet werkt haha!

Laatst bewerkt:
het probleem was toch dat dat niet werkte?

Ja ik kan ze wel opslaan...maar weet niet waar ze dan staan....

EDIT: C:\Users\***\AppData\Roaming\Microsoft\Word

Stonden 5 bestanden 1 .tmp file en 4 .asd files...
heb ik gekopieerd...maar dat is alsnog niet alles, en ik weet niet of hiermee de 4/1/5 documenten zijn gered?

Laatst bewerkt:
:/
google 's of dat alles is, miss. wel, anders backup je alles wat je van word kan vinden en dan reinstall!

Heb alles..

Ik had nog een paar documenten bij downloads staan etc. XD

Maaar. ik heb alleen nog de document4.asd nodig....ik had dit ergens gelezen:

"asd bestanden (AutoHerstel-bestanden) kun je zo herstellen:

a. Start Word.
b. Kies Openen in het menu Bestand.
c. Klik op Alle bestanden *.* in het vak Bestandstype.
d. Zoek en selecteer het ASD-bestand.
e. Klik op Openen.
f. Start de computer opnieuw op.
g. Start Word. "

Iemand bekend met deze manier? en kan dit ook nog na re-install van word?

EDIT: Kan je word 2007 ook los opnieuw installeren?

Laatst bewerkt:
wat "los"?

maar die manier heb ik niet uitgeprobeerd maar klinkt erg logisch!

Laatst bewerkt:
gewoon op wijzigen?!?!?
tenminste, dat kan bij mijn office '10 pro +
(in setup onder functies toevoegen verwijderen)

gaat d'r om dat 't opgelost is.

had eigenlijk verwacht dat dat het eerste zou zijn dat je zou doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan