van minidisk naar digitaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterBu

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2009
Ik wil muziek van mijn minidisk (analoog) digitaliser3en omhet vervolgens op een CD te kunnen branden.
Hoe doe ik dat?
(probleem is ook dat ik dan één groot bestand krijg).

Hoi,

Je zou daar audacity voor kunnen gebruiken

HIER vind je de link op deze site ..... met verwijzing naar de download én .... belangrijk: naar de handleiding.

Ik heb het zelf gebruikt voor een 'vinyl' waarvan geen cd-versie meer te krijgen is. Je moet wel even stoeien met het programma, maar dan héb je ook wat ;-))

Laatst bewerkt:
mm, minidisk is toch digitaal?? of heb je de mogelijkheid niet om het digitaal over te zetten?
Als je de mogelijkheid niet hebt om over te zetten dan kun je het spul analoog overzetten via je uitgang van je MDspeler, die koppel je aan de lineIN op je pc.
Je kan vervolgens het signaal opnemen/bewerken met verschillende programma's, al is bewerken denk ik niet nodig..

mm, minidisk is toch digitaal?? of heb je de mogelijkheid niet om het digitaal over te zetten?
Als je de mogelijkheid niet hebt om over te zetten dan kun je het spul analoog overzetten via je uitgang van je MDspeler, die koppel je aan de lineIN op je pc.
Je kan vervolgens het signaal opnemen/bewerken met verschillende programma's, al is bewerken denk ik niet nodig..

Ik denk dat TS het apparaat al aangesloten heeft dus ...... want hij kan er immers al één aaneengesloten bestand van maken ..... :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan