Wat kan ik het beste doen na Upgrade 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mobomabe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2011
Goedemorgen,

Bij deze wilde ik vragen wat ik nu het beste kan doen ik had Windows Vista op comp staan maar had geen recovery cd/herstel cd en ook geen key meer.Is na een nieuw moederboord met kast en al weggegooid wel stom maar het is niet anders.
Heb nu Windows 7 upgrade er op gezet en dat werkt prima maar nu wil ik wel herstel cd's maken voor het geval de comp gaat crashen wat krijg ik dan als ik die evt. zou moeten gaan gebruiken krijg ik dan toch weer Windows Vista ( waar ik geen key meer van heb ) of wordt er dan gewoon Windows 7 er op geïnstalleerd.
Hoop dat jullie mij kunnen adviseren.

Alvast vriendelijk bedankt voor de hulp

Gr.Mobomabe

dat word windows 7:o

Oke bedankt voor je snelle reactie dus als ik het nu goed begrijpt kan ik nu de herstel cd's gaan maken en bij een evt.crash kan ik die gewoon gebruiken en is het gewoon Windows 7.
Ik neem aan dat hij de key gelijk mee pakt uiteraard wordt het nu wel op een veilige plaats bewaard bij elkaar.

ps.Worden dan ook hetgene wat ik nu op de comp heb staan op de herstel cd's gezet of is het alleen het besturingsysteem.

Gr.Mobomabe

Hoi,

- Hoe denk je herstel- ofwel recoverydvd's te maken .....
- Maak een Image van je opstart-partitie

Beste Mobomabe:
Ik beveel je aan om met b.v. Acronis True Image een image te maken van je harde schijf, zo kun je later altijd terug naar de situatie zoals hij was toen je de backup gemaakt hebt. Er is trouwens ook een gratis programma waarmee dit gaat genaamd Easeus Tode Backup, gratis te downloaden op http://www.todo-backup.com/download/
Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan