2 agenda's, kan 2de niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

feint

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Hallo allemaal,

Wij hebben in ons netwerk een persoon die op zijn account 2 agenda's in zijn outlook heeft. En ze zijn beide weergegeven als 'agenda'. Normaal gesproken kan je (zover ik weet) maar 1 agenda van jezelf hebben in outlook. Als wij de 2de agenda willen verwijderen krijgen wij een foutmelding dat wij niet genoeg rechten hebben.

Is dit een optie die per ongeluk aangezet is dat de persoon 2 agenda's kan hebben?

het is geen gedeelde agenda want die zijn op naam gekoppeld.

iemand een idee hoe dit kan? Of hoe je dit kan verwijderen zonder de account te resetten?

alvast bedankt!:thumb:

Hoi,

Je kunt in Outlook wel degelijk meer dan één agenda aanmaken.
Dat is op zich dus niet 'fout'.
Maar waarom hij niet te verwijderen is, snap ik ook niet.
Dat zal inderdaad met rechten te maken hebben.
Ik begrijp echter dat jullie kennis van Outllook niet groot is, en het een en ander uitproberen zonder de betreffende 'persoon' er bij te betrekken ...... dus eigenlijk moesten jullie dat eerst maar eens doen.

Hoi,

Je kunt in Outlook wel degelijk meer dan ��n agenda aanmaken.
Na mijn zoekactie te hebben aangepast heb ik inderdaad uitgevonden hoe je een agenda kunt toevoegen.

Maar deze agenda heeft precies dezelfde naam, met precies dezelfde instellingen. Het enige verschil is dat ze beide aparte afspraken hebben.
Deze zou in theorie dus conflict moeten geven want een bestand kan nooit dezelfde naam hebben als het van hetzelfde type is.

en het een en ander uitproberen zonder de betreffende 'persoon' er bij te betrekken ...... dus eigenlijk moesten jullie dat eerst maar eens doen.

Ik weet niet waar jij deze informatie vandaan haalt :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan