Outlook doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Dag allemaal,

Mijn Outlook doet het niet. Ik heb me 2 jaar geleden aangemeld en kreeg toen een registratie code met outlook business manager. Maar ik weet niet hoe ik e-mails kan importeren vanuit mijn hotmail account. Hoe doe ik dit?

Groet,
Fay

Dag allemaal,

Mijn Outlook doet het niet. Ik heb me 2 jaar geleden aangemeld en kreeg toen een registratie code met outlook business manager.

Wat doet je Outlook niet precies ? foutmeldingen ?
Wat heeft de registratiecode ermee te maken precies ?
Welke Outlook gebruik je ?
Welk OS gebruik je ?
:o

Ik kreeg deze melding: Dank u voor de registratie van uw versie van Microsoft Office Outlook 2007 met Business Contact Manager

Registratiecode: xxx

Als uw registratiegegevens worden gewijzigd, kunt u op elk moment uw profiel bijwerken. Als u uw profiel wilt bijwerken, klikt u in Business Contact Manager voor Outlook op het menu Help, klik op Info over Business Contact Manager voor Outlook en vervolgens op Registratie bijwerken.

Dank u wel dat u onze software hebt gekozen.

Het Business Contact Manager voor Outlook-team
Geen virus gevonden in het binnenkomende-bericht.
Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
Versie: 8.5.339 / Virusdatabase: 270.13.113/2396 - datum van uitgifte: 09/26/09 05:51:00

Ik wil heel graag dat mijn e-mails via outlook binnenkomen maar dit lukt niet..... IK gebruik Windows Vista 2007. En T-Mobile internet

ik ben nu de outlook connector aan het downloaden...... maar weet even niet wat ik verder hoef te doen?

ik kreeg nu dit berichtje: Welkom bij Windows mail
Er wordt aangegeven dat ik e-mail moet importeren, maar hoe doe ik dat?

Windows Mail is de opvolger van Outlook Express.
Windows Mail is gebaseerd op Outlook Express en bevat een aantal nieuwe functies waarmee u productiever en met meer plezier kunt e-mailen. Tegelijkertijd bent u beter beschermd tegen risico's en storende elementen als phishing en ongewenste e-mail.
Aan de slag
Als u een upgrade uitvoert vanaf Outlook Express, kunt u uw bestaande accountgegevens en e-mailadressen in Windows Mail importeren. Wanneer u Windows Mail voor het eerst start, wordt u gevraagd een e-mailaccount in te stellen. Als u deze stap overslaat en de nieuwe account later wilt instellen, klikt u in het menu Extra op Accounts en vervolgens op Toevoegen.
Behalve voor het verzenden en ontvangen van e-mail kunt u Windows Mail ook gebruiken om nieuwsgroepen te lezen. Dit zijn discussieforums op internet waar groepen mensen bijeenkomen om ideeën uit te wisselen over hun gezamenlijke interesses. Als u wilt deelnemen aan een nieuwsgroep (u kunt berichten posten of alleen lezen wat anderen schrijven), klikt u in het deelvenster voor mappen op Microsoft Communities. U kunt kiezen uit een keur aan nieuwsgroepen die zijn gewijd aan Windows en andere producten van Microsoft.
Als u Help wilt bij Windows Mail, opent u het menu Help en klikt u op Help weergeven. U kunt ook hulp krijgen van andere Windows Mail-gebruikers in de microsoft.public.windows.vista.mail nieuwsgroep.
Nieuwe functies

Verbeterde zoekfunctie voor e-mailberichten
• U kunt uw berichten in Windows Mail snel doorzoeken door volledige woorden of delen van woorden te typen in het zoekvak. U krijgt dan een lijst met alle berichten waarin die woorden voorkomen. Deze lijst bevat berichten waarin uw zoekreeks in de kop of in de berichttekst staat.
• Voor snelle toegang tot de zoekfunctie drukt u op CTRL+E om de cursor naar het zoekvak te verplaatsen. Druk op ESC als u het zoekvak wilt leegmaken.
• U kunt uw Postvak IN ook doorzoeken vanuit het zoekvak van Windows. Zoeken vanuit Windows in plaats van vanuit Windows Mail geeft hetzelfde resultaat: uw zoekreeks wordt zowel in de kop als in de berichttekst van de berichten in uw Postvak IN gezocht.

Filters voor ongewenste e-mail en phishing
• Windows Mail is voorzien van Microsoft SmartScreen-technologie, waarmee ongewenste e-mail uit uw Postvak IN wordt gehouden. Verdachte e-mailberichten worden automatisch verplaatst naar de map Ongewenste e-mail.
• De Windows Mail-functionaliteit ter voorkoming van phishing biedt bescherming tegen berichten waarin wordt geprobeerd u ertoe te verleiden persoonlijke of financiële gegevens prijs te geven. Wanneer een verdacht bericht door Windows Mail wordt gedetecteerd, krijgt u de mogelijkheid het bericht te lezen, maar worden koppelingen en eventueel schadelijke inhoud in het bericht geblokkeerd. U kunt ervoor kiezen een bericht te verwijderen of het toe te laten wanneer u weet dat het veilig is.

Communities
• In Windows Mail Communities kunt u de bruikbaarheid van nieuwsgroepberichten classificeren met de knop Dit bericht beoordelen. Hierdoor wordt het makkelijker om snel nuttige en betrouwbare informatie te vinden in drukke nieuwsgroepen.
• De beoordelingsfunctie van Communities is voorzien van de functie Windows Live ID, zodat u ervan kunt uitgaan dat de mensen die berichten posten in nieuwsgroepen ook werkelijk zijn wie ze beweren te zijn. (U kunt de functie Communities ook gebruiken zonder Windows Live ID.)

Over nieuwsgroepen
Nieuwsgroepen gebruiken
Bij Windows Mail draait het niet alleen om e-mail. U kunt via Windows Mail ook toegang krijgen tot de Help-nieuwsgroepen van Microsoft op msnews.microsoft.com. Dit doet u door in het deelvenster voor mappen te klikken op Microsoft Communities. In deze nieuwsgroepen kunt u vragen stellen en de antwoorden lezen van andere gebruikers van Microsoft-producten.
Wat u moet weten voordat u aan de slag gaat
1. Zoek de juiste groep. Er zijn nieuwsgroepen over vrijwel alle producten van Microsoft. Door de juiste nieuwsgroep te kiezen, hebt u de meeste kans om aan de informatie te komen die u wenst. Selecteer mappen die betrekking hebben op het product waarover u vragen hebt. De groep 'microsoft.public.powerpoint' bijvoorbeeld, is de groep bij uitstek voor vragen over Microsoft PowerPoint. Ga voor meer informatie over abonnementen op nieuwsgroepen naar Help en ondersteuning, en zoek naar 'abonneren op nieuwsgroep'.

2. Browse voordat u een vraag stelt. Als u een algemene vraag over een product hebt, is de kans groot dat het antwoord al voorkomt in een bestaande nieuwsgroepdiscussie. Door in de discussies te browsen, vindt u wellicht het antwoord dat u zoekt, zodat u de vraag niet eens hoeft te stellen.
3. Vouw de lijst met reacties uit. De reacties op een vraag worden weergegeven als een samengevouwen lijst, zodat de postings overzichtelijk blijven. Als u alle antwoorden op een vraag wilt zien, klikt u op het plusteken (+) naast het berichtonderwerp. Hierdoor wordt de lijst uitgevouwen en worden alle antwoorden op de vraag weergegeven.

4. Goede vragen leiden tot nuttigere antwoorden. Hoe meer informatie u verstrekt, des te meer kans er is dat anderen u kunnen helpen. Geef uw vraag bijvoorbeeld een veelzeggende beschrijving als kop. Anderen besluiten op grond van de kop of ze uw bericht willen lezen. Een vraag met een kop als 'Hoe druk ik meerdere e-mailberichten tegelijk af?' heeft meer kans op bruikbare reacties dan een vraag met een kop als 'Help!'. Als u een technisch probleem hebt, is het raadzaam om relevante gegevens te vermelden over de hardware en software die u gebruikt. Met behulp van deze informatie kunnen anderen in de nieuwsgroep uw probleem repliceren.

5. Responstijd voor vragen.. Wanneer u een vraag stelt in een nieuwsgroep, krijgt u meestal binnen 24 uur reacties van anderen in de groep. Als u binnen een dag of twee geen reactie krijgt, kunt u overwegen uw vraag nog eens te stellen met een duidelijkere beschrijving in de kop en gedetailleerdere gegevens.

6. Houd de 'netiquette' in acht. In nieuwsgroepen zijn de deelnemers anoniem en bovendien kan het lastig zijn om de toon van een bericht te bepalen, waardoor er makkelijk verhitte discussies kunnen ontstaan (een zogenaamde 'flame war'). Dit kan gebeuren wanneer u de nieuwsgroep bezoekt op een moment dat u zich gefrustreerd voelt door een probleem. Hoewel het verleidelijk kan zijn om uit te halen naar iemand die een volkomen nutteloos antwoord plaatst, is het uiteindelijk nergens goed voor. Richtlijnen voor gedrag in nieuwsgroepdiscussies vindt u op Netiquette 101 voor nieuwe netgebruikers.

7. Wat is een MVP? Een MVP (Most Valuable Professional) is een ervaren gebruiker van een bepaald Microsoft-product die zijn of haar kennis inzet bij het beantwoorden van vragen van andere gebruikers.

Geen virus gevonden in het binnenkomende-bericht.
Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
Versie: 8.5.449 / Virusdatabase: 271.1.1/3518 - datum van uitgifte: 03/20/11 07:34:00

@Bingo,

Je haalt twee zaken, ofwel mailprogramma's stevig door elkaar, namelijk Outlook en Windows mail:
1. Outlook uit het MsOffice-pakket waarvoor je inderdaad de z.g. 'Outlook-connector' als aparte invoegtoepassing nodig hebt om via Outlook je Hotmail te kunnen gebruiken. En daar was je aan het begin van je topic mee gestart.
2. Windows Mail, onderdeel van Vista en een ánder mailprogramma dan Outlook. Dit heeft niets met het voorgaande te maken.

Als je tot nu toe geen gebruik hebt gemaakt van Outlook voor je e-mail of andere zaken, zou ik als ik jou was Windows Mail maar gaan gebruiken, of - beter - download Windows Live Mail. Want daarin heb je geen toestanden met het binnenhalen van hotmail.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan