drivers hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

malvado

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2006
Jullie zullen mij nu echt belachelijk vinden, maar dat vind ik toch niet erg. Het is lang geleden sinds ik echt achter een pc gezeten heb om aan alles te zitten. meer dan 1 jaar zelfs. Vorige week ben ik mijn pc gaan ophalen bij die maker, waar hij al meer dan 1 jaar en twee maanden zat, en ben ik alles opnieuw gaan installeren. Ik zit op een ziekenhuis opgenomen, maar ik mag toch een pc hebben. Nou wil ik drivers installeren en kan ik er niet achter komen wat voor merk mijn moederboord, bios, geluidskaart, videokaart en netwerkhardwere zijn. Ik heb de pc al ddorgebladerd. Ik wil die drivers vandaag nog installeren. Nogmaakls, ik zit op een ziekenhuis en de pc waar ik nu achter zit heeft beperkte toegang tot alles. Het is zelfs een wonder dat ik op you tube kan. Mijn eigen pc in mijn kamer, mist echter drivers. Ik durf te wedden dat ze hier geen gereedschap hebben waarmee ik mijn pc open kan maken om te kijken welke merk drivers ik allemaal hebben moet. Kan ik daarachter komen zonder mijn pc open te maken? Dan kan ik de drivers vanaf deze pc, die toegang heeft tot het internet, downloaden. Reageer aub.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi...

Eerst maar even een vraag.Op die pc van het ZH kan je daar wel op downloaden en evt een usb stick gebruiken?Vaak is dat afgeschermd.
Anders heeft weinig zin om je te helpen aan een progje om gegevens te achterhalen cq drivers te geven.

Hoi...

Eerst maar even een vraag.Op die pc van het ZH kan je daar wel op downloaden en evt een usb stick gebruiken?Vaak is dat afgeschermd.
Anders heeft weinig zin om je te helpen aan een progje om gegevens te achterhalen cq drivers te geven.

vandaar dat ik het vraag. Ik zet de gedownloade drivers in mijn mob via een usb stick en zette ze daarna mijn pc.

Maar kan het wel??Ook ik heb keer in ziekenhuis gelegen namelijk en downloaden was dus geblokeerd op die pc van het ziekenhuis.
Maar stel dat het wel kan dan het progje van Bertus downen en op een stick zetten.
Dan op jou systeem en dan kan je dus alles zien qua hardware.Aan de hand daarvan kunnen we dan drivers achterhalen.

Mocht het een merk pc bertreffen dan zou vermelding daarvan al genoeg moeten zijn.

Maar kan het wel??Ook ik heb keer in ziekenhuis gelegen namelijk en downloaden was dus geblokeerd op die pc van het ziekenhuis.
Maar stel dat het wel kan dan het progje van Bertus downen en op een stick zetten.
Dan op jou systeem en dan kan je dus alles zien qua hardware.Aan de hand daarvan kunnen we dan drivers achterhalen.

Mocht het een merk pc bertreffen dan zou vermelding daarvan al genoeg moeten zijn.

wat voor drivers heb ik allemaal nodig? ff kijken, geluidsdriver, videokaartdriver, ethernetdriver en?????:( en toen duurde het dagen op de pc van het ziekenhuis om m'n drivers binnen te krijgen

Laatst bewerkt:
@lord4163:Zoals ik het begrijp kan die nu niets met zijn eigen pc/laptop.En zit die dus op de pc van het ziekenhuis in een of andere ontspannings ruimte.Ts'r correct me if i'm wrong.

@malvado:chipset driver erbij en je hebt al de belangrijkste.
Blijft nog steeds mijn vraag over wat er wel en niet mag/kan qua downloaden op de pc van het ZH.

Laatst bewerkt:
alles mag behalve dingen zoals ares en torrents, bovendien mag je niks installeren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan