Jullie zullen mij nu echt belachelijk vinden, maar dat vind ik toch niet erg. Het is lang geleden sinds ik echt achter een pc gezeten heb om aan alles te zitten. meer dan 1 jaar zelfs. Vorige week ben ik mijn pc gaan ophalen bij die maker, waar hij al meer dan 1 jaar en twee maanden zat, en ben ik alles opnieuw gaan installeren. Ik zit op een ziekenhuis opgenomen, maar ik mag toch een pc hebben. Nou wil ik drivers installeren en kan ik er niet achter komen wat voor merk mijn moederboord, bios, geluidskaart, videokaart en netwerkhardwere zijn. Ik heb de pc al ddorgebladerd. Ik wil die drivers vandaag nog installeren. Nogmaakls, ik zit op een ziekenhuis en de pc waar ik nu achter zit heeft beperkte toegang tot alles. Het is zelfs een wonder dat ik op you tube kan. Mijn eigen pc in mijn kamer, mist echter drivers. Ik durf te wedden dat ze hier geen gereedschap hebben waarmee ik mijn pc open kan maken om te kijken welke merk drivers ik allemaal hebben moet. Kan ik daarachter komen zonder mijn pc open te maken? Dan kan ik de drivers vanaf deze pc, die toegang heeft tot het internet, downloaden. Reageer aub.
Laatst bewerkt door een moderator: