Torrents

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rood412

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Deze vraag zal wellicht wel vaker gesteld zijn, maar goed.

Ik weet dat het illegaal is al je via torrents verwijst naar illegale software, geldt dit ook voor muziek?

Dus stel je voor..:

Ik verwijs vanaf mijn website een link naar bijvoorbeeld de TPB en dan zo'n torrent pagina. En dan kan je hem via TPB echt downloaden.

Bedankt.

Is idd al vaker gevraagd... het antwoord was in de topics iedere keer NEE...

Is idd al vaker gevraagd... het antwoord was in de topics iedere keer NEE...
Wettelijk misschien niet, de vriendelijke Brein mensen vinden van wel en gezien de acties die brein houd en de uitspraken die ze weten te krijgen wegens minder competente rechters.... laat ik zeggen dat ik mijn vingers er niet aan zou branden

Daar hebben we ze weer, mijn allerbeste vrienden >=)
Het praten over illegaal downloaden, wat op FTD gedaan werd was al illegaal... dus misschien mag het wel volgens de wet maar god weet wat Brein allemaal voor wetten heeft.....

Het praten over illegaal downloaden, wat op FTD gedaan werd was al illegaal.
Nee we praten over downloaden, in Nederland is er geen Illegaal downloaden, het is ook niet de Politie die jou aanpakt wat het geval zou zijn bij Illegale zaken maar het is de Particuliere organisatie Brein die je aanpakt.

Dit valt onder Civiel/Burgerlijk recht en niet onder strafrecht dus ergo geen illegaliteit

... ergo geen illegaliteit
Tja, dat is wellicht een verkeerd woord. Maar maakt het uit of je door de hond of door de kat gebeten wordt? Een boete van vriend Politie kost €ri en een boete van vriend Brein ook... ;)

En om bij het begin te beginnen:
Deze vraag zal wellicht wel vaker gesteld zijn, maar goed.
Heel goed! Daar is de zoekfunctie voor. :p
Zie bv. dit topic met dezelfde titel, dat ook al de laatste dagen actief is. Met o.a. links naar internet-juristen wiens vak dit is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan