goedkope pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

100tibor

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2010
oke ik zou graag een goedkope pc willen (rond de 300 euro)

functie : internetten en soms lichte games en browsergames

stilte: het hoeft niet echt stil te zijn maar niet dat het in de kamer er naast te horen is

randapparatuur: heb ik zelf

besturingssysteem: windows xp heb ik al

en ik kan hem zelf wel in elkaar zetten

ijgenlijk is vooral de prijs belangrijk
als je een pc kan samenstellen die goedkoper is maar ongeveer even goed is het ook prima

vergeet ik nog iets?

Tibor

ok Dus je wilt zelf een pc inelkaar zetten?
Maar Windows xp kan écht niet meer!:shocked:
Maar is dit wat?

@Windowsfaq,

Als men een licentie van Windows XP heeft is er niks mis mee om deze wederom te gebruiken als dit mogelijk is. Niet iedereen heeft geld genoeg om maar een nieuw besturingssysteem aan te schaffen. Graag stoppen met dit soort opmerkingen.

Hoi,

Nee, denk gezien er nog genoeg op xp draaien en naar behoren dat xp best nog kan en dan zou ik eerder even geld in de hardware douwen als een windows 7 erbij kopen.
en dan gezien wat hij met de pc wil doen zeker.

Ik heb vaak genoeg XP en 7 dual boot gedaan en vaak draaide de games beter op XP.
Moet er nog een scherm bij? Zo ja, onmogelijk budget.

Laatst bewerkt:
Heb ik gelijk of niet:)

Nee niet echt....zoals Crash al aangeeft indien je een licentie hebt is het zonde om het niet meer te gebruiken.Xp zal tot bijna eind 2014 nog ondersteunt worden vanuit MS.(ik laat even in het midden of dat artikel klopt)
tzt kan er evt nog een ander OS aangeschaft worden etc etc etc.

Laatst bewerkt:
ik ben het met paranoid eens de meeste draaien daar nog steeds het best op:P

ja ik heb dus nog goede licentie van windows xp
dus geen windows 7 mischien in de toekomstXD

maar Modag als ik die pc koop waarom zou ik er een ander video kaart indoen?
en wat kan ik er van verwachten
(ik zal zometeen eens posten wat ik nu heb want ik weet niet wat ik er van kan verwachten enzo...)

Hoi,

Omdat over het algemeen een onboard videokaart niet echt goed presteert. heb je ook de samengestelde bekeken?

ja wel bekeken maar als ik die namen zie dan weet ik niet wat het beste is want daar ken ik te weinig van...

want wat is het verschil tussen de samengestelde en die andere?
en hoeveel kun je voor een nieuwe video kaart rekenen?

ps ik heb nu een oude hp compaq d530 sff staan met pentium 4

Hoi,

De eerste koop je dus compleet en de tweede heb ik voor je bij elkaar geraapt:D:D is volgens mij dus ook wat beter en met een losse videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan