CKEditor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommiiee

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2010
Hoi allemaal,

Wist niet goed waar deze vraag te plaatsen, dus als een mod niet tevreden is, je mag 'm verplaatsen :)

Sinds kort maak ik gebruik van CKEditor. Ik ben er erg tevreden over. Ik gebruik momenteel de 'Replace DIV elements on the fly'-methode. Dat wil zeggen, je kunt op de desbetreffende div dubbelklikken, en CKEditor zal openen om de tekst binnen die div aan te passen. Het was precies wat ik zocht.

Nu komt 't probleem. Zodra ik dubbelklik op de betreffende div, opent CKEditor dus. Hij opent zich alleen in de parent div, en niet in de div waarvan de tekst aangepast moet worden. De tekst in de editor klopt dus wel (juiste div), maar hij opent zich in de parent div. Code:

Code:
    <div id="content-wrapper">

<div id="content-title"><h1>Title</h1></div>

<div id="content-text" class="editable">
    Content
    </div>
</div>
De editor zou zich moeten openen in de 'content-text' div. Hij opent zich echter in de linkerbovenhoek van de 'content-wrapper' div. Weet iemand hoe ik CKEditor zover krijg om in de linkerbovenhoek van de 'content-text' div te openen?

Dan nog een secundaire vraag: als de editor opent is de 'Save / Opslaan'-knop niet actief. Ook niet na wijzigingen in de editor. Mis ik iets om deze functie te activeren? Hoe maak ik die knop werkend?

Mvg,
Tom

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan