Goedkope laptop en GOEDE videokaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zwen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Zwen

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2009
weet iemand waar ik een goedkope laptop tussen de 350,- en 450,- maar met een GOEDE videokaart?:confused:

verplaatst van spellen naar laptop.
Dit is een betere plaats voor deze vraag.

Hoe je 'GOEDE' definieert ? Door te schrijven wat je niet goed vindt en wat je wel acceptabel begint te vinden, m.a.w. een 6800 van Nvidia vind je bijv. niks terwijl een 8800 bijv. acceptabel is. (uiteraard dan het equivalent van deze kaartjes voor een laptop) Als je keuze bij de laatste ligt, dan kan je het schudden, vind je een 6800 of iets soortgelijks al goed, dan kunnen we je verder helpen.

Laatst bewerkt:
ik wil gewoon een goede en goedkope laptop die cod black ops first strike aan kan

"Forget it", net zomin als dat je met een Fiat 500 een tandemasser caravan de Alpen over kunt trekken. Verdubbel je budget en je bent 'in business'.

Laatst bewerkt:
waarom er moet wel een goedkope en goede computer of laptop zijn maakt niet uit

Omdat een goede (lees in jouw context : snelle) laptop in die prijsklasse simpelweg niet bestaat.

OK, laat ons even weten welke het is geworden als je 'm gevonden hebt, dan hebben anderen die op zoek zijn er ook wat aan.

"Forget it", net zomin als dat je met een Fiat 500 een tandemasser caravan de Alpen over kunt trekken. Verdubbel je budget en je bent 'in business'.

Dan nog niet.
Een beetje game laptop kost al gauw €1600,-

ik zoek een computer OF laptop maar het maakt niet uit als het maar een goede videokaart & processor heeft

De machine die jij zoekt bestaat niet, hoe vaak wil je dat ik dat nog herhaal / typ ?

Nou als jij dan gaat janken dan kun je meteen overdenken hoe je hier behandeld wilt worden.
Er is je nu al diverse keren verteld dat dit niet mogelijk is voor de prijs die jij in je hoofd hebt.
Jij komt dan met een reactie terug die niet normaal is.
Denk daar dan ook even over tijdens het janken.

koop een xbox360 150 euro
en een tv van 200 euro

klaar tenzij dat spel niet op de xbox bestaat :S

Radeon Mobility HD4570 speel jij lekker ultra low hij wou een goede videokaart :s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan