Intertoys tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Hallo ik heb een vraagje over de tablet die deze donderdag tot zaterdag tekoop is bij intertoys. En dan voornamelijk de 7 inch. Gaat een spel zoials angry bird hierop laggen (blijven happeren) of valt dat reuze mee?

Groetjes,

Erwin

Ik heb meerdere van deze chinese tablets in mijn handen mogen hebben.
En ze hebben een ding in gemeen, ze zijn niet bijster snel.

Over het algemeen draait angry birds prima, echter is de accuduur ongeveer 2 á 3 uur.
Het gaat wel om een resistive touchscreen (dus drukgevoelig) dus hij reageer niet zoals moderne smartphones.
Ook is de ondersteuning.. naja laten we het er op houden dat er niet echt ondersteuning is (verwacht geen updates).

Voor dit geld is het een leuk tabletje, en een grappig speeltje.
En als je zelf een beetje technisch bent kun je er vast en zeker meer van maken.

Dankje voor het verplaatsen wist niet precies waar ik hem moes plaatsen.

Maar bedankt voor de informatie hier kan ik wat mee. Ik kan inderdaad wel beetje computeren en anders heb ik iemand die het voor me doet.
Harstike bedankt

Groetjes,

erwin

Laatst bewerkt:
Niet doen.. :P
Ik ken ieman die zo'n tablet van dealextreme had, terwijl hij erg traag was ging hij vrij snel stuk. en garantie heb je dan niet.
Wil je een goedkoop tablet koop het dan in nederland met garantie, dat is mijn tip.

Wat betreft je market: ja dat heeft hij.

Over garantie betreft, dat heb je gewoon op deze apparaten.
Het is tenslotte Intertoys, en die gaat geen dingen verkopen waar je geen garantie op hebt. Er zit STANDAARD 1 jaar pickup en return garantie op! Tevens is de tablet van de gene die jou kent waarschijnlijk verouderd, want in deze tablets zit een goede chip die grafisch best goed zijn. Licht er alleen aan welke je hebt, over het algemeen is deze nog het mooiste, want hij heeft Flash, en vele tablets onder andere de iPad hebben dat niet. Zo kun je bijvoorbeeld op ‘funnygames.nl’ of ‘123video.nl’ flash inhoud bekijken!

Wees er wel snel bij, want kijk er niet raar naar uit als ze om 9 uur ochtends al voor de deur staan te wachten, het is namelijk MEGA goedkoop! Ze zullen dan ook snel uitverkocht zijn.

Mvg,
Mark

* Voor enkele demo video's waaronder ook Angry Birds op de testmodus staan op YouTube; je kunt gewoon op ePad zoeken. :)

Laatst bewerkt:
Over garantie betreft, dat heb je gewoon op deze apparaten.
Het is tenslotte Intertoys, en die gaat geen dingen verkopen waar je geen garantie op hebt. Er zit STANDAARD 1 jaar pickup en return garantie op! Tevens is de tablet van de gene die jou kent waarschijnlijk verouderd, want in deze tablets zit een goede chip die grafisch best goed zijn.

Mijn reactie ging niet over het intertoys tablet, maar over die van dealextreme, daar worden nog altijd de oude generatie tablets verkocht.
Graag de volgende keer het hele topic doorlezen voordat je iemand ongelijk probeert te geven.

Mijn reactie ging niet over het intertoys tablet, maar over die van dealextreme, daar worden nog altijd de oude generatie tablets verkocht.
Graag de volgende keer het hele topic doorlezen voordat je iemand ongelijk probeert te geven.

ik weet het niet hoor, maar volgens mij is dit topic aangemaakt met als onderwerp ‘Intertoys tablet’ en geen ‘DealExtreme tablet’.
Tevens zeg je: niet doen, iemand die ik ken heeft hem gehad van dealextreme.
Dus ik antwoord daarop: bij de tablet van intertoys heb je gewoon pickup en return garantie. Staat zelfs vermeld op de website van intertoys.
Dus...
Wie moet er nou beter lezen? ;)

Mvg,
Mark

Nou jij want ik vroeg of die van dealxtreme ook wat was.
Toch bedankt voor je reactie maar iets beter lezen kan ook

Intertoys Tablet vs DealExtreme Tablet

Nou jij want ik vroeg of die van dealxtreme ook wat was.
Toch bedankt voor je reactie maar iets beter lezen kan ook

Ik zou gewoon die van Intertoys proberen, als je twijfelt kan je ook in de winkel even vragen of je hem mag zien. Want dan laten ze hem aan je zien en kun je kijken of je het wat vind. Die van DealExtreme is ten eerste engels, plus dat garantie even wat moeilijker is, je kunt hem namelijk moeilijk steeds terugsturen naar Engeland. XD
Plus dat ze (bijna) allemaal android 1.6/1.7 hebben.
Natuurlijk blijft het je eigen keuze: maar deze is hetzelfde; en wel goedkoper. Alleen de garantie, die heb je wat mr_fixit ook al zei heb je niet omdat het Engeland is, en dat duurt ook lang voordat je hem dan eenmaal (gerepareerd) terug krijgt. Deze is iets slechter als die van Intertoys, iets anders, een slechtere processor namelijk dus ook trager en met flash en videos zal je dit waarschijnlijk ook wel merken. Ook met games kun je hier lastiger dan de Intertoys tablet mee werken. Die Intertoys tablet is zo gek nog niet. Leuk dingetje voor dat geld. Morgen meteen naar de winkel om hem op te halen. (7 inch) Als je nog twijfelt kan ik als je wilt een aantal foto's maken of desnoods een video met wat je wilt weten over bijvoorbeeld of games soepel draaien. Laat maar even weten. Ik zou wel als je hem koopt bij Intertoys bescherming erbij halen want ik denk dat je er zo krassen op hebt.

--> Link voor de tablet van Intertoys(wist je waarschijnlijk al -,-') : www.intertoys.nl/acties/tablet/

--> Link voor de tablet van DealExtreme het zelfde model met een minder goede processor: http://www.dealextreme.com/p/7-touch-screen-lcd-google-android-2-2-tablet-pc-w-wifi-camera-tf-arm-v5-349-79mhz-70053

:P

Dealextreme komt niet uit engeland maar hong-kong wat de ondersteuning nog problematischer maakt.

Dealextreme komt niet uit engeland maar hong-kong wat de ondersteuning nog problematischer maakt.

Inderdaad, hong kong, nog erger! En je wee hoe het met die chinese dingen is, het kan niet veel zijn voor die prijzen. Het zal vast niet zo'n heel lang leven hebben. Want in china gaat alles gewoon in massafabricage en zul je dus je jaar garantie (bij intertoys) goed kunnen gebruiken. Nu is het nog wel de vraag: hoe lang zal een reperatie duren bij intertoys? Ik denk niet dat je het binnen een week red...

zijn deze wel te updaten??

Zekerweten. Zodra er updates beschikbaar zijn kun je updaten.
Ik heb hem gister gekocht en ik heb nu problemen met apps die niet vloeibaar gaan maar haperen, ik zou even wachten...

Zeer slecht!!

Dit is het MEEST slechte apparaat wat ik in huis gehad hebt. Ik heb allebei de modellen gehad, de 7 inch en de 10 inch en allebei hebben ze problemen.
Met de 7 inch ging alles zo traag, dat bijvoorbeeld een spel zoals Angry Birds haperend ging. Gebeld met het bedrijf en die antwoorde mij; ik kan er niks aan doen, we hebben al contact opgenomen met de fabrikant maar we moeten wachten tot een nieuwe firmware versie en ik heb meerdere klachten gehad. Toen heb ik de 7 inch omgeruild voor de 10 inch, ook METEEN problemen, hij was nog niet uit de doos en ik had al trammelant. Ik kon geen apps installeren, na een firmware update gelukkig wel. Maar er zit wel weer een dooie pixel in het scherm! -,- chinese bagger. Als je de tablet een beetje stevig vasthoud kraakt hij, en als je hem wilt opladen dan maakt hij bijna geen contact!! Je moet de oplader precies goed in de tablet steken anders laad hij niet op. De accu gaat misschien een half uurtje mee. (nog geen eens) en het scherm is erg donker. Echt HET SLECHTSTE DING WAT IK OOIT GEHAD HEB! Nu ga ik maar voor de Samsung Galaxy Tab die WEL goed is.
:evil:
Niet aan beginnen die Chinese Tablets, je hebt al problemen voordat ze uit de doos komen. Belachelijk dat Intertoys zijn naam hier aan verkloot.

Mvg,
Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan