programma deïnstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

computernerdje

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2009
Ik heb in het begin dat ik windows 7 had microsoft office 2007 geïnstalleerd. Na een paar weken werkt deze niet goed meer. Maar als ik deze wil deïnstalleren staat deze niet tussen de lijst met programma's. Hoe kan ik deze dan verwijderen?

Ik weet niet of dit nu iets te maken heeft met windows 7, maar ik denk het wel aangezien ook andere programma's uit de programmalijst verdwenen

Laatst bewerkt:
MS Office mag je 60 dagen uitproberen. Als je dan geen licentie koopt, kapt hij ermee.
Een goed alternatief is OpenOffice. Even Googlen.

Probeer Office eens te verwijderen met ccleaner
( http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ )
Klik op het icoon "gereedschap" daar vindt je al je geïnstalleerde progamma's.

Hoi,
klik eens op de eerste 2 links in m'n handtekening en draai die programma's eens.

Geef zoveel mogelijk relevante info over je pc e/o laptop (merk/type e/o model/serienr. en welke versie v.h. besturingssysteem).
Hoe oud is je pc e/o laptop enz.
Geef ook evt. aan welke antivirussoftware e/o internetsecurity aanwezig is.
Wanneer is je probleem ontstaan, na een update, download, installatie v.e. programma of zomaar ineens?
Geef aan wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen.
Succes verder met je vraag (dit is een standaard tekst).

MS Office mag je 60 dagen uitproberen. Als je dan geen licentie koopt, kapt hij ermee.

da's niet helemaal waar, alleen als de trial version hebt, de volledige kun je zonder licensie 30 dagen gebruiken. Daarna zou je hem moeten registeren, als je dat niet doet krijg je elke keer bij opstarten word/iets anders van office een melding dat die niet geactiveerd is, en de titelbalk wordt rood.

Een goed alternatief is OpenOffice. Even Googlen.

Probeer Office eens te verwijderen met ccleaner
( http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ )
Klik op het icoon "gereedschap" daar vindt je al je geïnstalleerde progamma's.

coenraad:
Ik heb openoffice staan, werk er niet graag mee

Ik heb dat programma geïnstalleerd en nu toont hij elk programma van microsoft 2007 maar wanneer ik een onderdeel wil verwijderen zegt hij: 'kan de MSI installer niet verwijderen'

Je kunt bij het startmenu -> alle programma's -> Microsoft Office eens kijken of daar een uninstall staat...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan