Mijn documenten verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guide

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Hallo, dit is geen vraag hoe ik mijn docs moet verplaatsen in WIN 7 enkel wil ik een bevestiging op de manier waarop ik deze verplaatst heb. Ik kon hoegenaamd niet vinden wat de correcte(?) manier was om dit te doen. Heb deze dan maar geselecteerd en versleept naar mijn "E" partitie. Als ik nu kijk naar het pad van Mijn documenten geeft deze wel degelijk de "E" aan. Klopt dit allemaal en kan ik dit zo laten zonder nadelige gevolgen? Dank (een ongeruste pc-er)

@Guide,

srpchulp verwees je naar de site Schoonpc, waarin de procedures.
Hij had erbij kunnen vertellen, dat jou methode ook kan, én dat dat op dezelfde site wordt vermeld voor Vista en Win7

@Guide,

srpchulp verwees je naar de site Schoonpc, waarin de procedures.
Hij had erbij kunnen vertellen, dat jou methode ook kan, én dat dat op dezelfde site wordt vermeld voor Vista en Win7

Dank jullie, ben toch enigszins blij dat het op deze manier ook kan. Ben gerust gesteld.
Echter in het voorbeeld beschrijven ze dat men best ook de naam vermeld van wie de doc zijn zoals: D:\Marc\documenten
Ik heb echter mijn naam tussen D:\ en \documenten er niet tussengeplaatst> Kan ik dit nog veranderen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan