gertjuhhh1993
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 jun 2010
hallo mensen.
ik ben bezig met een website en wil bepaalde gegevens uit de database halen, maar krijg de volgende melding:
"Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in C:\xampp\htdocs\Charity\bieden.php on line 55"
lijn 55:
$html .= '<tr><td>Veiling id</td></tr><tr><td>Naam</td></tr><tr><td>Beschrijving</td></tr><tr><td>Start bod</td></tr>';
hoe los ik dit op??
ik ben bezig met een website en wil bepaalde gegevens uit de database halen, maar krijg de volgende melding:
"Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in C:\xampp\htdocs\Charity\bieden.php on line 55"
lijn 55:
$html .= '<tr><td>Veiling id</td></tr><tr><td>Naam</td></tr><tr><td>Beschrijving</td></tr><tr><td>Start bod</td></tr>';
Code:
<?php
// Verbind met de mySQL-server
mysql_connect("localhost","root","") or die (mysql_error());
// Selecteer database "DS"
mysql_select_db("ds") or die(mysql_error());
echo "<p>$tabellen = 'SELECT * FROM schoenen';
$resultaat = mysql_query($tabellen) or die(mysql_error());
$html = <table>;
while($data = mysql_fetch_array($resultaat)){
$html .='<tr><td>'.$data['Naam_BN'].'</td></tr><tr><td>'.$data['Beschrijving'].'</td></tr><tr><td>'.$data['Huidige_bod'].'</td><tr>';
}
$html .= '</table>';
echo $html;</p>"
?>
hoe los ik dit op??