Nieuwe desktop samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouter1010

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 apr 2011
Beste mensen,

op dit forum heb ik al t volgende budget systeem gezien:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[79085]=1&product[80156]=1&product[242662]=1&product[7517]=1&product[309109]=1&product[331200]=1&product[243391]=1&product[258727]=1&product[232977]=1

Mijn vader had namelijk de vraag of ik voor hem een systeempje zou kunnen vinden, dat zo rond de 400 euro zou kosten, waarmee hij normaal kan emailen, surfen op internet en simpele programmaatjes op kan laten draaien (word, powerpoint, enz.)

Op dit onderwerp werd niet door gegaan in de andere post, dus mijn vraag is bij deze of dit systeem voldoet aan de bovenstaande eisen, lijkt me wel toch?
of is er nog iets aan te merken?

m.v.g

Wouter Dommerholt

Hoi,

Ja hoor daar kan je vader meedoen wat hij voor ogen heeft alleen zit geen windows bij maar dat wist je zeker al

Welkom op Helpmij.nl

Voor de bovenstaande eisen is dat echt geen probleem.
Letop...daar zit geen besturingssyteem bij(just to be sure).

EDIT:Modag....:D:D

Laatst bewerkt:
ja we hebben zelf nog een officiële versie liggen van windows xp home premium, windows 7 is denk ik niet nodig, als ik kijk naar mijn vaders wensen?

Hoi,

nou dan blijft er nog 1 ding over even bestellen dus, en veel succes:thumb::thumb:

Okidoki...

Kleine opmerking nog:Xp wil moeilijk doen met de sata schijven.Zul je tijdens installeren tegen aan lopen.Zal voor dit bord hoogstwaarschijnlijk een instelling zijn in je bios.

Okidoki...

Kleine opmerking nog:Xp wil moeilijk doen met de sata schijven.Zul je tijdens installeren tegen aan lopen.Zal voor dit bord hoogstwaarschijnlijk een instelling zijn in je bios.

okee, wat zou jij dan adviseren om erbij te doen?
en trouwens zitten usb poorten erbij, kan dit namelijk moeilijk terug vinden op de site.

Je hoeft er niets bij te doen...ik geef je alleeen maar aan dat als je xp wilt installeren dat dat niet zomaar gaat op een sata schijf.Vandaar de instelling in bios(sata/ide modus oid)Of toch w7.

Bordje heeft 12 usb poorten..genoeg??:D:D

Hoi,

Hoezo usb poort er zitten 12 usb poorten volgens arzerty op het moederbord en je hoeft er niets bij je moet als je xp gaat installeren in de bios even aanpassen dat hij sata hd heeft dit om xp op de hd te installeren
Ps. frankwannet heeft de juiste benaming ide/sata modus

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan