game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldot

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2010
hallo allemaal

voor een poosje terug heb ik ook al eens om hulp gevraagd maar helaas is zijn budget toen gehalveerd en moest ik hellaas nog even wacthen maar me vakantie geld komt eraan dus volgende maand een nieuwe pc

hoor veel over de buldozers maar moet ik daar nu echt op wachten of is dat zo minimale upgrade kwa snelheid etc>?

wat voor pc zoek ik :

Budget : 750 euro

Doel : Gamen Gamen Gamen

Pc : moet stil zijn die van mij vliegt haast weg zon geluid maakt dat ding :(

Besturingssysteem - ja win 7 maar alleen als dit niet ten koste gaat voor de prestaties dus alleen als ik er minimaal op onderuit ga anders zoek ik wel een versie elders op.

Randapparatuur ben ik niet nodig ik heb alles en een beter beeldscherm koop ik later.

assemblage : ja kan het zelf niet

Overclocken: nee ik kan het niet wil wil het wel leren maar lijkt me niet verstandig ? een pc die gewoon een paar jaar mee gaat maar die ik evt wel eenvoudig kan upgraden dwz nieuw geheugen nieuwe video kaart evt sli bv maar ook alleen als dit nog waarde heeft voor laten we zeggen over een jaar of 3 a 4
etc tenzei het mee maar een 10tje of wat meer kost om een overclock klare pc neer te zetten maar voor mij heeft het geen waarde want ik kan dr niet zoveel mee

mijn voorkeur :
i5 lijkt mij het beste ?
en een Hele goede videokaart +- 175 euro iets meer of minder mag ook gezien de toekomst dat dit niet een bottlenek word en voor mij sli niet persee hoeft tenzei het een must is ;)

nou ik hoop dat jullie voor dit bedrag wat leuks voor mij kunnen neerzetten ik kan zelf wel wat neerzetten maar om eerlijk te zijn gaat mijn kennis tot hier en niet verder

heb wel een voorbeeldje gevonden maar weet niet of hier assemblage bij in zit ?

syst 1 :

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[386934]=1&product[383039]=1&product[71255]=1

syst 2 :

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...392770]=1&product[364846]=1&product[219321]=1

graag jullie mening verbeteringen of andere samenstellingen

alvast bedankt ronald

Ps websop maakt me niet uit deze saland of andere betrouwbare wat maar in mijn voordeel werkt met garantie is altijd goed

ja hier kan ik me wel in vinden dit systeem is dus niet voor overclocken maar haalt alles uit de kast voor het moment ? en de komende 3 jaar minimaal en is bijna muis stil?
geen sli etc ? maar wel beetje up te graden voor de toekomst als er nog een beter video kaart in kan die veel beter is voor maar paar 10tjes meer dan mag je dat nog aanpassen voor mij

bedankt alvast voor de hulp

Laatst bewerkt door een moderator:
Muis stil nee, 3 jaar de games op ultra high spelen nee, valt up te graden maar geen sli of crossfire (trekt de voeding niet) en in die tijd kan je beter gewoon een single kaartje er in doen. Als je een stillere pc wil vraagt dit natuurlijk extra budget, of prestatieverlies.

waarom een 2500K?
je hebt er niks aan met een H61 mobo
wil je OC'en heb je een P67 mobo nodig

wat zou jij dan aanraden fire
ik denk niet dat ik ga overclocken dus stel ik neem nu sli met 1 kaart heeft het over 2 jaar nog nut gezien de proccesor dan iets verouderd is hem dan nog te upgraden met 2 nieuwe kaarten erin bv hoef ook niet alles op ultra te kunnen spelen en geheel muis stil hoeft ook niet 2500 kan dus worden vervangen voor een 2400 ofzo

het probleem is alleen dat alle H61 en H67 maar 16x4x lanes hebben voor een sli/crossfire opstelling
wil je daar totaal nut van hebben heb je minimaal 8x8x nodig
en die komen alleen voort bij P67 moederborden wat het wat duurder maakt
verder heb je ook een sterke voeding nodig wil je bijvoorbeeld een HD6950 in Crossfire zetten

ik kom helaas boven je budget uit met jou eisen zeker als jij een videokaart van 175 euro wilt hebben
klikerdeklik

zonder windows zou het nog net kunnen
klikerdeklik

Laatst bewerkt:
http://www.salland.eu/basket/0/winkelmandje.html

wat vinden jullie van dit systeem voor nu deze video kaart moet ik toch alles mee op max kunnen halen ? en evt over een jaar of 2 2 zwaarde snelere kaarten kan deze voeding dat trekken

graag nog verbeteringen en of opmerkingen evt beter video kaart mag als alles maar niet boven de 800 euro komt

mvg ronald

Laatst bewerkt:
je winkelmandje is leeg
ik zal de mijne even aanpassen nu het budget is verhoogt

nogsteeds leeg

als je naar je winkelmandje gaat dan heb links in het midden een tab met opties
in die tab is een link die heet link naar winkelmandje deze link moet je kopieren en hier plaatsen

de volledige link moet je hier plaatsen...

zo dus
http://www.salland.eu/fastbasket?pids=876877,1021738,133882

Rechts klik op "link naar winkelmadje" en klik op kopieer link
plak die link hier

ik heb hier trouwens nog even de winkelmandjes aangepast

inclusief windows 7
klikerdeklik

exclusief windows 7
klikerdeklik

met bijde setups zul je in de toekomst crossfire kunnen draaien
alleen het prestatie verschil is wel enorm als je geen windows erbij neemt

Laatst bewerkt:
http://www.salland.eu/fastbasket?pids=49795,259172,140140,344516,916376,958017,968713,927659,10479

ok dit is de stand van zaken atm max toch echt 800 nu moet ik nog een video kaart

fire hoe vind je het tot nu toe ik heb deze gedaan omdat ik hier toch een mobo bij heb die zelfs ik makkelijk kan overclocken in de toekomst door de oc genie knop
en de r3 kast omdat deze toch erg stil schijnt te zijn ? zien jullie nog verbeteringen verder waarom saland omdat dat ong half uurtje rijden is voor mij in gevalt van defecte pc in de toekkomst of weet ik het kan deze voeding ook kan niet vinden of deze 4 pci kabels heeft

elke x als ik de link weer copier krijg ik van alles 1 stucks erbij sorry :S maar alles is dus 1

Laatst bewerkt:
salland is nog aardig goedkoop ook 150 euro voor een 2500k vind je niet zo snel
zeker een goede winkel!
+ de voeding en moederbord zijn ook lekker laag geprijst

kwa videokaarten HD6950,HD6970 of gtx570

is de video kaart die ik gepakt heb een snelle of kan ik voor minder ong zelfde kaart krijgen

http://www.salland.eu/fastbasket?pi...927659,927659,927659,10479,10479,10479,965637

dit zou em dan moeten worden ik kan em pas bestellen als ik me vakantie geld binne heb dus nog een maandje ong zal tegen die tijd nog wel even vragen of er nog iets verbeterd kan worden of als die 5850 nog ergens in de aanbieding is

doe ik hier goed aan zo in zijn geheel ik kan natuurlijk later ook nog een zelfde video kaart erin stoppen als die in me winkel wagen toch dan is het toch nog sneller ?

Mooi systeem alleen tegen die tijd moet je wel weer wat dingentjes veranderen :)

http://www.salland.eu/fastbasket?pi...927659,927659,927659,10479,10479,10479,965637

dit zou em dan moeten worden ik kan em pas bestellen als ik me vakantie geld binne heb dus nog een maandje ong zal tegen die tijd nog wel even vragen of er nog iets verbeterd kan worden of als die 5850 nog ergens in de aanbieding is

doe ik hier goed aan zo in zijn geheel ik kan natuurlijk later ook nog een zelfde video kaart erin stoppen als die in me winkel wagen toch dan is het toch nog sneller ?

probeer je nou een HD5850 naast een HD6870 te plaatsen in Crossfire?

zo ja dan heb je een probleem want dat gaat NIET werken
je moet de zelfde type GPU's naast elkaar (dus alleen HD5850 + HD5850)
of HD6870 + HD6870

zo nee dan snap ik je bedoeling even niet

Nee haha bedoel voor nu blijf ik bij die 1e kaart solo gezien ik pas over een maand kan bestellen kijk ik tegen die tijd of die 5850 nog te krijgen zijn dan pak ik die 2 ipv 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan