Realtek audio manager herkent audio jacks niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

reaces

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2008
Na een update van mijn audio drivers herkent mijn realtek audio driver mijn audio jacks niet meer.
Ik heb geprobeerd om de drivers te rollbacken (back te rollen?) en herinstalleren, en zelfs de drivers van mijn backup cd te installeren.

Niets helpt, mijn audio jacks worden niet meer herkend, en audio apparaten niet meer gedetecteerd, buiten USB headsets, die na een compleet willekeurige tijd van gebruik static leveren, die verdwijnt na het apparaat aan en uit te zetten.

Ik gebruik de onboard audio van mijn mobo, specs: MB_Manufacturer: Alienware
MB_Product: 0XDJ4C, met OS windows 7 ultimate 64 bit.

Ik heb een screenshot van mijn audio manager bijgevoegd.
Untitled.jpg

Systeemherstel naar voor ik de drivers installeerde heeft niet geholpen.

Ik heb de site op de link gelezen, mijn drivers functioneren allemaal, en zijn allemaal bedoeld voor mijn computer, verkregen of via de site van dell (waar ik mijn computer heb besteld) of via de bijgevoegde dvd.

Apparaatbeheer geeft geen errors, en de windows logs zowel system als application geven geen errors.
De drivers zijn momenteel de nieuwste realtek drivers bedoeld voor mijn MoBo, maar om 1 of andere reden weet die niet mijn mobo audio jacks te detecteren.

.... maar om 1 of andere reden weet die niet mijn mobo audio jacks te detecteren.

Controleer eens de Instellingen in de Volumeregeling : Rechtsklik op het Speakertje (rechts onderin het scherm).

Gelieve te kijken naar de gif in mijn originele post.

HDMI Output zegt me niet zo veel .

Experimenteer eens met de Instellingen in de Volumeregeling.

HDMI Output zegt me niet zo veel .

Experimenteer eens met de Instellingen in de Volumeregeling.

Het punt is dat de audio manager mijn audio jackets niet in zijn interface heeft, en dat mijn computer geen input van 3,5mm audio jackets registreert.

Er is geen volume regelaar voor mijn headset omdat deze niet gedetecteerd wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan