Videokaart erbij

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie9

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2010
Hallo,
Ik heb een IBM Thinkcentre S51 en ik heb een videokaart (Nvidia 6200 LE turbocache) erbij gedaan. Als ik nu opstart begint mijn computer te piepen en er gebeurd voor de rest niets. Hij zit in het PCIe slot. Het andere slot zit andersom dus daar past hij niet in. De videokaart heeft het altijd gedaan. Ik heb een Intel 915g chipset. Alvast bedankt!

Hallo,
Ik heb een IBM Thinkcentre S51 en ik heb een videokaart (Nvidia 6200 LE turbocache) erbij gedaan.

Je bedoelt dus dat er ook een onboard aanwezig is.
Ga in het bios, en wijzig de optie van voorkeur bij videokaarten. In jouw geval 1ste prioriteit pci-e.

De videokaart komt uit een andere pc want die heeft een nieuw moederbord en dus ook een nieuwe videokaart. En ten tweede @coenraad: Het probleem is dat hij helemaal niet opstart, hij piept en doet niks. Ik krijg op allebei de videokaarten geen beeld en de computer start vervolgens niet verder op. Zodra ik de videokaart eruit haal, start de computer op alsof er niets is gebeurd.

Dat zou misschien kunnen.... Maar ik heb hem in een speciaal hoesje bewaard. En hij ziet er niet beschadigd uit. Hij is ook nooit gevallen. En hij heeft het altijd gedaan. Hij is uit 2006.

Heb je een mogelijkheid om hem in een andere machine te proberen ?

Nee, mijn vader wil niet dat ik aan zijn computer ga sleutelen:confused:.

Hoi....

Videokaart zal toch op een of andere manier getest moeten worden.
Met kaart doet pc niets.Zonder kaart start die weer op...
Mag je raden waar het probleem ligt.

Ik heb ontdekt waar het aan ligt. Het blijkt dat ik maar een 200 Watt voeding heb:rolleyes:. Dus die videokaart krijgt helemaal niet genoeg stroom:rolleyes:!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan