Wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

name100

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2010
Beste mensen,

mijn pc:

Moederbord:
MSI P35
CPU:
Quad Core Q6600 2.56 Ghz
RAM Geheugen:
2x 1 GB DDR2
Harde Schijven:
N.V.T (1,3 Tb)
Videokaart:
GT220 Club 3d (beschadigd na een vonk van 2 cm.)
7800GT oud en lelijk en kan geen spel aan.
Windows 7

Ik heb onlangs Battlefield bad company 2 gekocht maar het grote probleem is als ik de refresh rate en de kwaliteit omhoog gooi dan begint hij te knipperen, hij loopt ook niet vloeiend, de instelling 1600x1050 kan hij ook niet aan het max is 1280x1024 anders gaat ie ook flikkeren. ik draai nu op het laagst van het laagst

Dit linkte ik eerst aan mijn beelscherm (Hanns G 22 inch 61Hz)
Maar met mijn oude videokaart erin knippert niet. en deze is vele male slechter.
Dus link ik het probleem nu aan mijn onlangs gekochte Club 3d GT 220

dit dus te danken aan de vonk waardoor het hele huis uit ging en op dat moment alle drie de poorten in gebruik waren:confused:

Nu mijn vraag:
- moet ik een nieuwe videokaart kopen en zoja welke (max €150)?
- ben ik hopeloost veroudert om mee te draaien in game circuit en dus gewoon heel nieuw systeem?
- nieuw Beeldscherm (61 Hz wat the f*k das niet goed en Hanss G:confused:)?
- ben ik iets vergeten dan zeg het even....

Ps: de data die hier staat kan wijzigen dit omdat ik nu niet bij mijn computer kan vanavond word het aangevuld....

Laatst bewerkt:
Wacht ff, je stoppen sloegen door door je videokaart, en je denkt dat hij het nu nog goed doet? 99% kans dat hij is doorgebrand, en dat de oorzaak is...

Dan ben ik de sjaak.....

Gaat het me dus een nieuwe videokaart kosten....

-Als ik nu een nieuwe videokaart koop welke kunnen jullie mij aanraden met de stats van mijn computer?
- de planning is om deze computer over een jaar te vervangen!

het max wat ik hier aan kwijt wil zijn is zo'n 200 euro (dit is echt de top en moet het wel een ******* goeie zijn.)

ps: ben geen hardcore gamer maar wil wel spellen zoals battlefield bad company 2 en call of duty modern warfare 2 aankunnen...

Met vriendelijke groet,

Name100

Dan ben ik de sjaak.....

Gaat het me dus een nieuwe videokaart kosten....

-Als ik nu een nieuwe videokaart koop welke kunnen jullie mij aanraden met de stats van mijn computer?
- de planning is om deze computer over een jaar te vervangen!

het max wat ik hier aan kwijt wil zijn is zo'n 200 euro (dit is echt de top en moet het wel een ******* goeie zijn.)

ps: ben geen hardcore gamer maar wil wel spellen zoals battlefield bad company 2 en call of duty modern warfare 2 aankunnen...

Met vriendelijke groet,

Name100

Sapphire HD5770 Vapor-X 1024MB is the way to go! :):thumb:

hartelijk dank allen voor het reageren en helpen om mijn vraag

Ik wens jullie alleen een fijne dag en tot het volgende probleem:D

Name100

En de voeding dan? Wat nou als deze niet toerreikend is? Dan zit je weer met de gebakken peren...

opgelost

dankzij een mooie budget voordeel van mijn ouders heb ik een crossfire 2x HD radeon 5750 geïnstaleerd deze werkt nog steeds perfect

doordat ik een lange tijd afwezig ben geweest op helpmij ben ik nu weer van plan om actief terug te komen
vandaar dat ik dit nu pas antwoord.

Er zit nu een mooie 500 watt voeding in

want met de 200 watt kreeg ik inderdaad allemaal bsod's omdat hij niet krachtig genoeg was

met vrindelijke groet,

name100

Laatst bewerkt:
HD5650? Deze bestaan toch helemaal niet voor normale desktop PC's?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan