Beste mensen,
mijn pc:
Moederbord:
MSI P35
CPU:
Quad Core Q6600 2.56 Ghz
RAM Geheugen:
2x 1 GB DDR2
Harde Schijven:
N.V.T (1,3 Tb)
Videokaart:
GT220 Club 3d (beschadigd na een vonk van 2 cm.)
7800GT oud en lelijk en kan geen spel aan.
Windows 7
Ik heb onlangs Battlefield bad company 2 gekocht maar het grote probleem is als ik de refresh rate en de kwaliteit omhoog gooi dan begint hij te knipperen, hij loopt ook niet vloeiend, de instelling 1600x1050 kan hij ook niet aan het max is 1280x1024 anders gaat ie ook flikkeren. ik draai nu op het laagst van het laagst
Dit linkte ik eerst aan mijn beelscherm (Hanns G 22 inch 61Hz)
Maar met mijn oude videokaart erin knippert niet. en deze is vele male slechter.
Dus link ik het probleem nu aan mijn onlangs gekochte Club 3d GT 220
dit dus te danken aan de vonk waardoor het hele huis uit ging en op dat moment alle drie de poorten in gebruik waren
Nu mijn vraag:
- moet ik een nieuwe videokaart kopen en zoja welke (max €150)?
- ben ik hopeloost veroudert om mee te draaien in game circuit en dus gewoon heel nieuw systeem?
- nieuw Beeldscherm (61 Hz wat the f*k das niet goed en Hanss G
)?
- ben ik iets vergeten dan zeg het even....
Ps: de data die hier staat kan wijzigen dit omdat ik nu niet bij mijn computer kan vanavond word het aangevuld....
mijn pc:
Moederbord:
MSI P35
CPU:
Quad Core Q6600 2.56 Ghz
RAM Geheugen:
2x 1 GB DDR2
Harde Schijven:
N.V.T (1,3 Tb)
Videokaart:
GT220 Club 3d (beschadigd na een vonk van 2 cm.)
7800GT oud en lelijk en kan geen spel aan.
Windows 7
Ik heb onlangs Battlefield bad company 2 gekocht maar het grote probleem is als ik de refresh rate en de kwaliteit omhoog gooi dan begint hij te knipperen, hij loopt ook niet vloeiend, de instelling 1600x1050 kan hij ook niet aan het max is 1280x1024 anders gaat ie ook flikkeren. ik draai nu op het laagst van het laagst
Dit linkte ik eerst aan mijn beelscherm (Hanns G 22 inch 61Hz)
Maar met mijn oude videokaart erin knippert niet. en deze is vele male slechter.
Dus link ik het probleem nu aan mijn onlangs gekochte Club 3d GT 220
dit dus te danken aan de vonk waardoor het hele huis uit ging en op dat moment alle drie de poorten in gebruik waren

Nu mijn vraag:
- moet ik een nieuwe videokaart kopen en zoja welke (max €150)?
- ben ik hopeloost veroudert om mee te draaien in game circuit en dus gewoon heel nieuw systeem?
- nieuw Beeldscherm (61 Hz wat the f*k das niet goed en Hanss G

- ben ik iets vergeten dan zeg het even....
Ps: de data die hier staat kan wijzigen dit omdat ik nu niet bij mijn computer kan vanavond word het aangevuld....
Laatst bewerkt: