notebook uit amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

azrulz

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2009
Hallo, ik ben van plan om een notebook via ebay uit amerika te bestellen. Nu is mijn vraag of dit hele andere gebruikgegevens zijn dan notebooks uit Nederland?
Ik kan toch gewoon de instellingen naar nederlands zetten..? :D

Mod-edit

@bonkel007: Dergelijke antwoorden zijn niet gewenst op Helpmij.Geef in ieder geval aan wat dan wel of niet de mogelijkheden zijn voor de ts'r.
Daarbij is het antwoord niet juist.Het is zeker afhankelijk van welke versie van het besturingssysteem erop zit.

zou je dit wel doen? het mag dan wel goedkoop zijn maar er zijn veel oplichters hoor....

[ik neem aan dat je die notebook niet voor een tientje laat komen en dus wel een smak geld kwijt bent als dit wel een oplichter is]

Mod-edit

@bonkel007: Dergelijke antwoorden zijn niet gewenst op Helpmij.Geef in ieder geval aan wat dan wel of niet de mogelijkheden zijn voor de ts'r.
Daarbij is het antwoord niet juist.Het is zeker afhankelijk van welke versie van het besturingssysteem erop zit.

Tuurlijk niet je kunt m altijd formatteren/installeren en het op nederlands instellen

@bonkel007: Dan nog is het ook afhankelijk van welke versie of je een taalkeuze hebt.(al zijn daar wellicht alternatieven voor)
Mij gaat het verder om de de reactie van alleen:JA.

Ts'r:Succes met je vraag.

Laatst bewerkt:
Welk besturingssysteem zou je dan willen kiezen?

Het is volgens mij alleen mogelijk met de versies: Ultimate of Enterprise, maar dat was hierboven ook al gepost.

Laatst bewerkt:
Verder,
Buiten de OS informatie gaat het me ook om je stroomtoevoer.
Ten eerste hebben ze andere stekkers, maar daar kun je altijd iets aan doen, da's niet echt ene probleem.
Ten tweede kan het zijn dat je laptop niet eens lang/goed werkt hier:
Voltage Amerika: 110- /USA: 120 Volt. 60Hz
Voltage Europa: 230V en over een tijdje naar 240V, op 50 Hz
dusja, dan kun je je oude beeldbuis ook wat sneller afschrijven.

Hier nog wat meer informatie:
http://users.telenet.be/worldstandards/elektriciteit.htm#plugs

Hallo

Hou ook rekening dat er zo goed als zeker invoertaks of douanetaksen zullen moeten worden betaald.

Controleer ook de feedback van deze verkoper.

Peter

En wat te denken van problemen?
Wat dan? Moet je hem dan naar de USA sturen?

'k Heb helaas de afgelopen moeten constateren, dat laptops "gebreken" vertonen.
Ook nieuwe! De kwaliteit is er niet op vooruit gegaan.

Alles wat hier boven staat is denk ik wel een groot struikelblok..
Denk dat het nog zon 300 euro goedkoper is als je je laptop niet importeert.
Ik zou hem gewoon in Nederland kopen, of zelf laten bouwen door een Nederlandse fabrikant.

Ps. leuk groet-bericht VDK_P, nu weet ik waarom al mijn oude PC's kapot zijn =D.

moet het echt per c uit amerika komen want, je betaald wel veel aan belasting en verzending... :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan