Game pc +/- 800 inclusief scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrie123

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
Hallo ik wil binnenkort graag een nieuwe pc gaan aanschaffen.
Ik ben niet echt heel handig op dit gebied, maar weet er wel een paar dingen vanaf.

Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer? +/- 800,-
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl. gamen
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijkenigszins belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen? ja dit moet de winkel voor mij doen

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben gamen op hoogste instellingen en snel en soepel lopen
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je? windows 7 home premium wil ik graag erop hebben geïnstalleerd
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc nee, dit heb ik al

Randapparatuur Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor. ik wil graag een monitor erbij

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?nee, verder niet

Ik ben iets over het budget gegaan, maar je kunt altijd de HD6950 vervangen door de HD6870 van 4 tientjes minder. Deze presteert echter wel een stuk minder.

Klik hier!

Ik denk dat je zo een erg netjes systeem hebt. Windows wordt niet voor je geinstalleerd omdat ze daar 70 euro meer voor vragen dan voor alleen assemblage, en dat is pure afzetterij. Geloof me, zelfs mijn overgrootoma kan windows installeren, en die is al een heel tijdje dood. Is echt kinderspel, je wordt overal doorheen geleid.

Laatst bewerkt:
Ik ben iets over het budget gegaan, maar je kunt altijd de HD6950 vervangen door de HD6870 van 4 tientjes minder. Deze presteert echter wel een stuk minder.

Klik hier!

Ik denk dat je zo een erg netjes systeem hebt. Windows wordt niet voor je geinstalleerd omdat ze daar 70 euro meer voor vragen dan voor alleen assemblage, en dat is pure afzetterij. Geloof me, zelfs mijn overgrootoma kan windows installeren, en die is al een heel tijdje dood. Is echt kinderspel, je wordt overal doorheen geleid.

In principe goed systeem op wat puntjes na. De rest is echt gewoon slecht.

Ik heb hier nog een PC samengesteld zonder beeldscherm:

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[7517]=1&product[394013]=1&product[273958]=1

Met monitor:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...394013]=1&product[273958]=1&product[363921]=1

Laatst bewerkt:
Hallo iedereen,

Allereerst bedankt voor al jullie reacties!
Even ter informatie, ik zou graag een scherm willen van ongeveer 22'.
Ik ga nu alles even rustig vergelijken en bekijken.

Groeten.

Game pc 900 euro

hallo,

Ik wil binnenkort een nieuwe pc gaan kopen.
Zelf heb ik hier niet heel veel verstand van, dus ik hoopte dat jullie iets goeds voor mij in elkaar konden knutselen.

Budget - 900 euro
Doel - gamen, en gewoon de standaard dingen zoal internetten teksverwerken ivm. school
Omgeving - de stilte is niet heel belangrijk, maar het zou mooi zijn als de pc niet al teveel lawaai maakt.
Assemblage - kant en klaar graag.

Besturingssysteem - ik wil graag windows 7
Opties / randapparatuur - ik wil er graag een scherm bij van ongeveer 22' die als het kan hdmi aansluiting heeft.

Ik hoop op reacties.

Groetjes.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je nieuwe vraag hierbij aangezet.
Dit topic liep nog.Hierbij is nu dan ook aangegeven dat je een ander budget hebt.

Succes met je vraag.

Bedankt voor je reactie!
Maar ik wou er graag ook een beeldscherm bij, en de i5 2500k hoef ik niet ik wil graag een gewone i5 2500 omdat ik niet hoef te overclocken.
Ik hoop dat je nog wat anders voor me kan samenstellen.

dankjewel!

Dat ziet er goed uit!
Toevallig, ik was net gameplayfilmpjes van deze videokaart aan het kijken ;p.
Maar is de case niet een beetje duur, misschien kan hier ook nog op bespaart worden, en dan toch een beter moederbord of videokaart?

Bedankt!

Het ziet er prima uit zo!
Ik wacht nog wel een tijdje(ongeveer 2maand).
Ik weet niet of er tegen die tijd al grote veranderingen plaats hebben gevonden, maar ik weet nu waar ik ongeveer naar moet kijken.

Bedankt voor jullie hulp!

Wederom topics samengevoegd.
Je hoeft niet voor iedere vraag over een pc een topic te openen.Dit gaat prima samen in je orginele topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan