1 Computer, 2 Beeldschermen, 2 Besturingssystemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

XyntaxPwnz

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2011
Hallo,
dus ik zou graag op 1 computer meerdere besturingssystemen tegelijk draaien op 2 beeldschermen.

Bijvoorbeeld: Op het linkerbeeldscherm Windows XP voor mijn zus en op het rechterbeeldscherm Windows 7 die TEGELIJK draaien.
Is dit mogelijk? Ookal via virtualbox maar dan multi cursor?

Bedankt!

Update: Windows 7 !

Laatst bewerkt:
Ja, je kan Windows virtueel gaan draaien, maar het is niet zo dat je dan tegelijk met je zusje op 1 computer kan. Er kan namelijk maar 1 cursor tegelijk bestuurd worden.

De enige manier om 2 computers tegelijk te draaien is om 2 computers te gebruiken. Alle andere opties werken niet (toetsenbord en muis zijn de beperkende factor)

De enige manier om 2 computers tegelijk te draaien is om 2 computers te gebruiken. Alle andere opties werken niet (toetsenbord en muis zijn de beperkende factor)

Op youtube vind ik nochtans veel mensen met meerdere cursors.

Idd. linkjes graag.

Het probleem is o.a. ook niet de meerdere cursors. Wat je niet lukt is om 2 muizen aan te sluiten en dan aan Windows te vertellen welke muis welke cursor moet besturen. Dit kan niet. Hetzelfde geldt voor het toetsenbord.

Post dan op zn minst een link naar hetgeen je bedoeld. Je beweert veel, en draagt weinig bij aan de oplossing die je blijkbaar graag wilt. Zo kunnen we je niet optimaal helpen natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan