problee_oplosser gebruiken, maar welek ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem Blaas

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2006
geacht forum,

ik gebruik vista, een contr programma constateerde nogal wat foeuten in diverse systemwn zie bijlaga 1. op de microsoft0site vond ik een aantal oplossers maar hier kom ik dus niet uit welke ik moet gebruiken voor diverse problemen zie bijlage 2

bij voorbaat dank voor uw hulp

groet willem blaasBekijk bijlage bijlage02.bmpBekijk bijlage bijlage01.bmp

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Willem,
kun je jouw probleem niet wat duidelijker uitleggen want hier is voor ons weinig van te maken. De bijlagen kun je het beste als .jpg bestand uploaden via de paperclip. Hoe dat werkt kun je hier lezen.
Ik heb de dubbel geposte bijlagen verwijderd voor je en je vraag ook in de juiste sectie geplaatst.
Beschrijf wat je probleem precies is, welk programma problemen veroorzaakt e.d. en of je Vista Premium of een andere versie hebt. Vermeld ook even of je een Service Pack hebt.

Laatst bewerkt:
Vlgs. de 2de melding zou SP1 voor Vista het probleem/de problemen moeten oplossen.
Ik neem dus aan dat je SP1 voor Vista nog (steeds) niet geïnstalleerd hebt.

Je kunt (meteen) naar SP2 via deze link

Draai voordat je SP2 installeert eerst even SURS, om de kans op installatie-succes van SP2 te vergroten.

Succes,

Tijs.

bedankt voor het meedenken, edoch SP2 is reeds geinstalleerd zegt hij dus dat kan het lijkt mij niet zijn, maar verder ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Suggestie hier is om Windows Live Essentials te deïnstalleren en daarna opnieuw te installeren.

Hopelijk helpt dit wat.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan