RAW partitie herstellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mackaliaga

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een schijf die gezien word als een RAW partitie.

Heb al heel wat gegoogled maar ben er nog steeds niet uitgekomen hoe ik de schijf weer tot leven kan wekken.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee.

Alvast bedankt voor alle hulp!

Mackali

Controleer voor de laatste back-up je hebt en herstellen van uw gegevens indien zij uw eisen voldoet. Later kunt u de schijf opnieuw te formatteren om de fout op te lossen.

In het geval wanneer er geen geldig back-up beschikbaar is, Windows Partition Recovery Utilities kan werken. De partitie herstel nutsbedrijven zijn zeer competent hulpmiddelen, uitgerust met een grafisch rijke functies, kan dat herstellen van verloren data corrupt, verloren, ontoegankelijk of geformatteerde schijf partities.

Stellar Phoenix Windows Data Recovery Software is een betrouwbare oplossing voor het herstellen van verloren partitie-informatie van Windows 7, Vista, XP, 2003 en 2000 lopen systemen. De uitgebreide Windows Partition Recovery tool bieden u een zelf-beschrijvend interface en is heel makkelijk te installeren. De tool ondersteunt FAT32, VFAT, NTFS en NTFS5 bestandssystemen.

Later kunt u de schijf opnieuw te formatteren om de fout op te lossen.

Formatteren werkt helaas niet. (foutmelding was: format is niet voltooid)
Er staat geen data die ik wil herstellen oid. ik wil alleen RAW partitie "converten" naar een NTFS.

Laatst bewerkt:
Partitie verwijderen en daarna opnieuw aanmaken, met type NTFS. Daarna die nieuwgemaakte partitie formatteren.
Hierbij ga ik wel vanuit dat alles wat er ooit opstond verwijderd mag worden (zoals je schreef).

Succes,

Tijs.

Partitie verwijderen en daarna opnieuw aanmaken, met type NTFS. Daarna die nieuwgemaakte partitie formatteren.
Hierbij ga ik wel vanuit dat alles wat er ooit opstond verwijderd mag worden (zoals je schreef).

Succes,

Tijs.

Bij het formatteren geeft ie aan dat formatteren niet is voltooid.
En dan wordt het een RAW.

Geen succes helaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan