foutmelding??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu even serieus: Hoe denk je dat wij, met zo weinig informatie, hier iets mee kunnen, behalve het in Google te stoppen en dan hopen op een of meerdere vondsten?

Welk programma genereert die foutmelding? Als je daar geen idee van hebt, start Process Explorer "Als Administrator", klik op het vangnetje (meest rechtse symbooltje, die naast de verrekijker) en sleep die over de foutmelding. Process Explorer springt dan naar het proces dat het dialoogvenster aan je presenteert.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Het begon met de melding internet explorer 8 werkt niet meer,en er wordt naar eenoplossing gezocht,daarna kwam die melding.De pc is pas een paar weken oud.
AVG staat erop,regelmatig pas ik mbam toe,doe regelmatig browser gesch.verwijderen,
regelmatig cclaener.Ik heb nu dat laatste toegepast van XLThunder.

@ dnties als ik het vangnetje aan klik is alles weg, hoe kan ik dan het over een
foutmelding slepen,is mijn vraag.Leg me dat eens tegoe uiteen hoe dat werkt a.u.b.:eek:

Zet maar eens een herstelpunt terug van toen ea wel goed werkte!

@ dnties als ik het vangnetje aan klik is alles weg, hoe kan ik dan het over een
foutmelding slepen,is mijn vraag.Leg me dat eens tegoe uiteen hoe dat werkt a.u.b.:eek:

Vangnetje INGEDRUKT houden met je linkermuisknop, en dan schuiven naar de foutmelding (komt een kadertje omheen). Dan loslaten, en je kom dan terug in Process Explorer, op het proces dat die melding gemaakt heeft.

Eventueel schuif je eerst Process Explorer naar links zodat de foutmelding staat BUITEN het venster van Process Explorer. Probeer het dan opnieuw met het vangnetje.

Tijs.

Dat maakt niet echt uit, want Process Explorer 'opent' toch weer (op het proces dat het dialoogvenster presenteert) zodra je het vangnetje over/boven het bewuste dialoogvenster hebt gesleept.

Succes,

Tijs.

En,dnties kan ik zien om welke fout het gaat,of moet ik afwachten of deze fout terugkomt of niet.Dus ik open proces explorer ,klik het net aan ensleep van boven naar beneden over mijn scherm,want op dat monent zie ik alleen maar het tablad waar
ik nu aan het typen ben,juist??...

Zoals gezegd kan ik niets met die foutmelding alleen. Je moet dus wachten totdat die foutmelding terugkomt (natuurlijk gewoon op je scherm laten staan op dat moment) en dan met Process Explorer (via het 'vangnetje') uitzoeken welke proces voor de melding verantwoordelijk is.

Ik dacht dat ik dat allang duidelijk zou zijn... :rolleyes:

Tijs.

Goed,we zullen aannemen van wel.
Ik ga een klein voorbeeldje geven dnties als ik mag.
Wanneer ik loodgieter ben en gij stelt mij een vraag,ik antwoord en gij snapt het
niet meteen(omdat ge geen loodgieter zijt) dan is dat normaal vindt ik.
Maar we kunnen met zen allen begrip op brengen voor diegenen die traag zijn
in op pakken,niet DNTIES ,toch bedankt dnties voor de uitleg(??).....:confused:

JanWitloof,

Of je nu loodgieter of iets anders bent: Verplaats je eens in wat de lezers/helpers zien in je melding(en) en hoe concreet die dan zijn. Anders gesteld: Welke handvatten reik je de lezers/helpers aan zich te verplaatsen in het probleem wat je hebt.

Verplaats je ook eens in wat de helpers terugschrijven en waarom ze dat doen. Houd daarbij voor ogen wat ik in de paragraaf hierboven vermeld heb.

Als ik praat over het slepen van een vangnetje over de melding waar jij het over had, dan bedoel ik precies dat. Heb je die melding op dat moment niet op je scherm staan, dan geldt (uiteraard) dat de melding er eerst (weer) moet staan, anders is die instructie zinloos.

Makkelijker lijkt me niet mogelijk, gegeven de beperkingen van een forum etc.

Hopelijk kun je iets met bovenstaande.

Tijs.

Met andere woorden,ge hebt het slecht uit gelegt,probeer het in 't vervolg duidelijker
te formuleren:mad::cool:;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan