• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cellen in kolom wijzigen tgv ingave v/e cel in andere sheet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannemanvermeul

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2010
opnieuw gesteld

Ik wil in sheet "CENTRAL" in de kolom STATUS die waardes op 2 laten zetten van enkel die cellen waar kolom C gelijk is aan de waarde in cel C2 van de sheet "INGAVE".
Tevens dient de systeemdatum/tijd dan in kolom E (DATUM) terecht te komen in "CENTRAL".
In voorbeeld staan zo'n 40 rijen ingevuld in CENTRAL - in praktijk worden dat straks vlot 100.000 rijen.

Ik zette een gelijkaardige vraag reeds eerder op dit forum maar dat was voor het wijzigen binnen zelfde tabblad van één sheet dmv
If Not Intersect(Range("C1"), Target) Is Nothing Then

Bekijk bijlage CENTRAL.xlsxBekijk bijlage INGAVE.xlsx

Laatst bewerkt:
Janeman,

ik zie geen bijlage?!

Kun je niet gewoon de waarde uit INGAVE!C2 in een variabele zetten en dan vergelijken met Target.Value? Als die gelijk zijn dan pas je de waarden aan op de door jou gewenste manier.

Kun je niet gewoon de waarde uit INGAVE!C2 in een variabele zetten en dan vergelijken met Target.Value? Als die gelijk zijn dan pas je de waarden aan op de door jou gewenste manier.

Ja dat kan; maar niet alle cellen uit de target-kolom moeten in één keer die ene waarde krijgen. Dat gebeurt telkens in delen (varierend van 50 tot 2000)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan