PC 300-400 euro!

Status
Niet open voor verdere reacties.

hyperninja

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 apr 2011
Gegroet

Ik heb onlangs per ongeluk mijn huidige PC kapot gemaakt en moet zo snel mogelijk een nieuwe PC zoeken ivm werk.

Hier is een PC die ik heb samengesteld op Azerty.nl

Azerty.nl

Processor
AMD Phenom II X4 840 / 3.2 GHz - Socket AM3 €85,64 (71.97 excl. BTW)
Moederbord
MSI 770-C45 €54,63 (45,91 excl. BTW)
Behuizing
Cooler Master Elite 331 €32,90 (27,65 excl. BTW)
Voeding
Corsair Builder Series CX430 €38,69 (32,51 excl. BTW)
Geheugenkaart
Kingston ValueRAM 4GB €38,03 (31,96 excl. BTW)
Harddisk Intern
Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ €45,22 (38,- excl. BTW)
Videokaart
Club 3D HD5570 1GB €48,79 http://azerty.nl/8-970-258737/club-3d-hd5570-grafische-ada.html

Wat mij opgevallen is, wanneer ik op alternate(PC BUILDER) de videokaart wil toevoegen... staat die er niet bij... dus ik neem aan dat die eigenlijk in pas?

Heeft u suggesties? Roep het maar!

Alvast bedankt voor de reacties! :thumb:

Laatst bewerkt:
Het moederboard dat je gekozen hebt, is goed maar erg "basic", het is gewoon het meest "rockbottom" kale board van MSI met een AM3 slot.... Je kunt er 1 PCI-e 2.0 videokaart op zetten. Audio heeft ook geen digitale output...

basic lijkt mij prima tis tog voor zijn werk

vind deze pc nog redenlijk krachtig voor een werk pc...

Als je de computer gaat bestellen, steun helpmij dan even :D
het kost je niks, en helpmij kan een paar cent van de winst van het betreffende bedrijf krijgen, zo steun je de organisatie :D

- Alternate
- Azerty
- Dell

http://www.helpmij.nl/hardware.php

offtopic
@dorco is dit ook mogenlijk voor 4launch o.O dat zou wel zo fijn zijn!

@ Frankwannet ik zou het wel eens kunnen aangeven bij het beheer, misschien dat ze hier ook wat voor kunnen regelen in de toekomst :)

Ik zal eens een balletje opgooien bij dit bedrijf en vragen wat de mogelijkheden zijn.

Dat zou wel jammer zijn, zo krijg je waarschijnlijk een advies waar jullie aan verdienen eerder als een betere oplossing.

wij adviseren alsnog bij de scherp geprijsde en kwalitatief goede winkels
dus dit licht alsnog bij de winkels

ik ga niet iemand een winkel adviseren waar de kans groot is dat het verkeerd kan gaan
dit blijft een vrijwilligers forum
(alternate is daar een klein voorbeeltje van die zijn nogal duur)

mee eens, maar de service van alternate is vaak subliem :)
vandaar dat ik nog wel eens wat bij alternate bestel... maandelijks een paar systemen :)

Dat zou wel jammer zijn, zo krijg je waarschijnlijk een advies waar jullie aan verdienen eerder als een betere oplossing.
Complete onzin, gezien de samenstelling van systemen veelal juist niet door Helpmij.nl crewleden gedaan wordt. Daarbij wordt er naar een budget gekeken. Tevens weet niet iedereen van de Hardware link van Helpmij.nl af.

En dan laten we het topic nu maar even rusten.Topicstarter stelt op 20 april een vraag en reageert zelf niet meer.

(Dit om te voorkomen dat er een discussie gaat ontstaan over de diverse webshops)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan