Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In outlook express zit geen out of office assistent. Je zou eventueel wat met "regels" kunnen doen. Wellicht vergis je je ook met outlook express. Deze is niet meer aanwezig in Windows 7. Bedoel je niet windows live mail?
Ik denk ook dat je je vergist, als je trouwens een afwezigheidsberichtje achter wilt laten dan betekent dat ook dat je je pc aan moeten laten staan.
Met Outlook gaat het inderdaad wel (als je pc aan laat staan), ik neem aan dat je het over je thuis pc hebt en niet dat je bent verbonden met een Exchange server.
Groeten Marcel
Ik denk ook dat je je vergist, als je trouwens een afwezigheidsberichtje achter wilt laten dan betekent dat ook dat je je pc aan moeten laten staan.
Met Outlook gaat het inderdaad wel (als je pc aan laat staan), ik neem aan dat je het over je thuis pc hebt en niet dat je bent verbonden met een Exchange server.
Groeten Marcel
Je hoeft je PC toch niet aan te laten staan. Ik heb een kennis en als ik die een mail stuur krijg ik vaak een berichtje terug: Ik ben afwezig tot bv. 20 mei. En die laat echt de PC niet aan staan.
Wanneer je kennis op een (bedrijfs)netwerk zit aangesloten (exchange) dan kan het inderdaad zonder je pc aan te laten staan omdat de (exchange)server dan die binenkomende mail afhandeld.
Er zullen ongetwijfeld internetproviders zijn waar je zoiets ook kunt instellen maar in bijv. Outlook express kan dit niet je zal dit dan via je webmail ofzo moeten doen.
Maar uit het laatste bericht van de TS begreep ik dat hij met Outlook werkt en niet Outlook Express, met Outlook kan het dus wel maar je moet wel je pc aan laten staan, behalve als je verbonden bent met een Exchange Server.
In Outlook kun je bij Extra>>Wizard afwezigheid, de rest wijst zichzelf denk ik.
Je kunt het testen door je pc uit te zetten en te vragen of iemand anders je een mailtje stuurt en kijkt of hij een afwezigheidsmelding krijgt.
(ik heb mijn twijfels)
Groeten Marcel
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.