Intel game pc 650 tot 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0144

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2011
Ik wil een Intel game pc bouwen, en kunnen jullie mij helpen de scherm toetsebord en muis kies ik zelf wel ik wil alleen de kast hebben voor 650 tot 700 euro. En het liefst wil ik Nvidia/Intel. omdat mij vrienden mij dat aanraden.

Alvast bedankt en ik hoop dat jullie mij kunnen mee helpen!

Budget - Het liefst 650 of er boven
Doel - Het meest gamen en een klein beetje Editen
Omgeving - Hij mag wel herrie maken maar niet te veel
Assemblage - Ik bouw hem wel met me oom hij heeft er verstand van

Maar jullie hebben al wat goeien builds laten zien dus het komt wel goed ;P.

Laatst bewerkt:
met jouw budget is het eigenlijk beter om te kiezen voor een amd hexacore omdat die sneller zijn voor dat budget en goedkoper als intel waardoor je meer geld over hebt voor andere onderdelen

Qua videokaart zit ik te denken aan een AMD HD6850 en qua processor een Intel Core i5 2500/2400.

met jouw budget is het eigenlijk beter om te kiezen voor een amd hexacore omdat die sneller zijn voor dat budget en goedkoper als intel waardoor je meer geld over hebt voor andere onderdelen

Nee neem dan een Quad Core voor het gamen. En 700 vind ik genoeg voor een i5 systeem. En wil je dit nog even invullen:

Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?

Besturingssysteem - Welke wil je? Heb je deze al? Moet deze erbij?
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

Dit lijkt mij een leuke samenstelling:

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...302410]=1&product[405098]=1&product[383035]=1

Nee! Je maakt een grote fout, die computers hebben vaak goedkope componenten en de service is ook niet helemaal je van het... veel klachten komen er altijd binnen over DragonComputers.

Ow jammer heb jij mischien nog goedkope sites T___T?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben bang dat ik iets verkeerts doe want ik bouw nooit een pc.

Dan neem je assamblage, en dan krijg je je systeem gebouwd toegestuurd :).

@Lord. Je systeem is goed, al zou ik graag een paar puntjes opbouwende kritiek willen meegeven :).
Neem beter een 2500k i.p.v een 2500, waarom? Het kost 10 meer, maar stel dat de persoon in de toekomst wil gaan overklocken, kan hij geen kant uit. Ook is het nu eenmaal gewoon vele makelijker om een k proc. te verkopen als een niet K. Dus denk dat die extra 10 euro zeker tot zijn recht komt :).

Dan moet uiteraard ook het mobo aangepast worden.

En dan betreft de voeding, iedereen uiteraard zijn smaak. Maar voor een tientje meer, heb je een vele betere voeding. En 500 watt met een 6950, het gaat maar wordt aan de krappe kant he ;), en als deze persoon later in cf wilt draaien. Dan moet hij ook inneens een nieuwe voeding kopen :).

Ja, ik vroeg hem ook het lijstje in te vullen zodat ik een systeem kan samenstelling naar zijn wens, maar dat systeem is redelijk goed, en die voeding enzo kan natuurlijk, maar nodig is het niet.

@menmoeder
2500K is 10 euro meer ja, maar een P67 moederbord is gelijk 50 euro meer
dan ben je gelijk 60 euro kwijt aan iets wat de TS meschien niet eens wil/gaat gebruiken

@taku
als ik zo naar jou posts kijk *niet slecht bedoeld*
dan raad ik je aan om gewoon voor assemblage door de winkel te kiezen
dan heb je ook een jaar garantie

en dat verhaal van je vrienden is raar de meeste gamers hebben op het moment een AMD/ATI kaart
dit komt van wegen de goede prestatie's en lagere prijze die de ATI/AMD kaarten hebben

EDIT:
klikederklik <--- dit zou ik doen als ik jou was dan ben je zeker van je product en heb je ook garantie

Laatst bewerkt:
]

Mijn oom helpt mij wel mee hij heeft verstand van computers :D.
Lord ze build was wel goedkoper D;

Specificaties gaan voor looks
je kan dan meer geld uit geven aan de bellangerijke dingen
zoals de hardware in de computer zelf
de behuizing is niks anders dan een omhulsing je gaat daar alleen geld aan uit geven als je dat er ook voor hebt
die kast heb je totaal niet nodig en het is zonde van het geld

coolermaster elite serie kasten zijn kwalitatief goed en hebben een goede airflow

ben je gelijk 50 euro meer kwijt aan dingen die je niet nodig hebt

@taku
de reden waarom lord zijn build goedkoper was is omdat hij geen assemblage had en geen aftermarket cpu koeler
maar als je zonder assemblage wil kan dat natuurlijk ook
klikerdeklik

Laatst bewerkt:
Maar het is toch leuk dat je pc er ook een beetje leuk uitziet?
Als je toch al €700 gaat besteden kan die €50 er extra ook nog wel vanaf.
En ik denk dat een echte gamerskast een veel betere airflow heeft dan een standaard kast eigenlijk voor kantoor pc's en multimedia pc's ontworpen.

nee dan ga je inleveren op je hardware specificaties
de coolermaster elite series bieden meer dan genoeg airflow voor dit systeem
ga je crossfire en bijvoorbeeld waterkoeling gebruiken dan is zo'n dikke kast wel handig

Laatst bewerkt:
Maar het is toch leuk dat je pc er ook een beetje leuk uitziet?
Als je toch al €700 gaat besteden kan die €50 er extra ook nog wel vanaf.
En ik denk dat een echte gamerskast een veel betere airflow heeft dan een standaard kast eigenlijk voor kantoor pc's en multimedia pc's ontworpen.

Ik probeer het zo goedkoop mogelijk te houden want ik moet ook nog de beeld muis en keyboard hebben enzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan