Skype v3.8 bestanden versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nitroray

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2008
Beste mensen,

Ik gebruik Skype v3.8 omdat ik het RAM gebruik wel erg fijn vind in vergelijking met de nieuwe Skype maar nu wil ik eens 150 bestanden oversturen en deze Skype geeft dan 150 vensters en die moet ik alle 150 1 voor 1 accepteren

Iemand een idee? Kon niet echt iets vinden in de Skype instellingen

Mvg, Ray

Zet je bestanden in een zipfile en stuur het zipfile door.

Tardis

Zet je bestanden in een zipfile en stuur het zipfile door.

Tardis

Ah deze optie had ik zelf ook bedacht maar dit is niet de oplossing die ik zoek. De nieuwe Skype heeft geen notificaties voor bestandsoverdrachten, iemand anders een idee hoe ik de dialogen weg krijg? En niet 1 apart venster voor 1 bestand?

Omdat je het RAM gebruik wel erg fijn vind?????
Komop nou man, tegenwoordig met minimaal 2GB intern is dat toch helemaal geen issue meer.....

Omdat je het RAM gebruik wel erg fijn vind?????
Komop nou man, tegenwoordig met minimaal 2GB intern is dat toch helemaal geen issue meer.....

1# ik heb 4GB (3 beschikbaar) en wat heeft jouw reply te bieden aan een oplossing? Niks.

2# als jij aan het gamen bent, wil je ALLES maar dan ook ALLES kunnen gebruiken wat maar kan.

3# ik zou niet weten waarom ik 180 MB zou gebruiken ipv 48 MB als het mij niets beters biedt? Inderdaad. Geen reden.

4# nieuwer is niet altijd beter. Kijk naar Vista in vergelijking met Windows xp.

5# ik hoop dat er toch iemand is die wel een oplossing heeft en niet zomaar wilt meepraten of niets bijdragen aan het forum.

Mvg, ray

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan