Leonidas88
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 feb 2009
Ik heb recent een nieuwe pc aangeschaft met advies van leden op dit forum en ik ben hier heel tevreden mee.
Maar nu wilt mijn broertje ook een nieuwe computer aanschaffen
dus hier zijn de eisen voor zijn Desktop. Moet hij trouwens wachten totdat AMD met bulldozer komt of is dat niet noodzakelijk ?
Budget - Max 700
Doel - Gamen (games op high kunnen spelen voor 3-4 jaar), Internet, Multimedia
Omgeving - Stilte maakt niet heel erg uit, maar het kan wel warm worden in de kamer dus koeling wel belangrijk.
Assemblage - Laten doen door bedrijf
Besturingssysteem - Hij heeft al windows 7
Opties / randapparatuur - Alleen een desktop nodig verder niet anders.
En ik wil een laptop aanschaffen voor school en muziek, nu zit ik te twijfelen om aan apple te beginnen. Wat zijn de voordelen van apple vs een Windows 7(of 8) laptop.
Ik wil muziek, foto's en video op bewerken, voor school opdrachten maken en multimedia gebruik (muziek en films kijken).
Maar nu wilt mijn broertje ook een nieuwe computer aanschaffen

Budget - Max 700
Doel - Gamen (games op high kunnen spelen voor 3-4 jaar), Internet, Multimedia
Omgeving - Stilte maakt niet heel erg uit, maar het kan wel warm worden in de kamer dus koeling wel belangrijk.
Assemblage - Laten doen door bedrijf
Besturingssysteem - Hij heeft al windows 7
Opties / randapparatuur - Alleen een desktop nodig verder niet anders.
En ik wil een laptop aanschaffen voor school en muziek, nu zit ik te twijfelen om aan apple te beginnen. Wat zijn de voordelen van apple vs een Windows 7(of 8) laptop.
Ik wil muziek, foto's en video op bewerken, voor school opdrachten maken en multimedia gebruik (muziek en films kijken).