Video's starten niet met IE9

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Heb IE9 op mijn laptop geinstalleerd.
Mogelijk hierdoor starten iig de video's van Uitzending gemist niet meer.
Op mijn desktop met IE8 starten ze wél.
Wat hier te doen met mijn IE9???

Ga naar configuratiescherm->progamma'->windows onderdelen(updates) en verwijder
IE9.
Dan heb je IE8 weer terug.

IE9.
Is dat niet erg drastisch??
Als ik volgend jaar een nieuwe pc koop, wil ik daarmee ook graag uitzending gemist kunnen gebruiken??

Laatst bewerkt:
Absoluut niet, er zijn nog sites die niet goed overweg kunnen met IE9.
Als die zijn aangepast kun je eenvoudigweg IE9 opnieuw installeren.

IE9.
Heb IE9 verwijderd zoals hierboven aangegeven, maar had IE8 niet terug; althans stond het niet in het lijstje programma's, waarmee ik die op kon starten.
Wel startte hij op, toen ik op de link van je reaktie klikte.
Heb toen IE8 willen installeren, maar de door mij geprobeerde Microsoft-'IE8'-downloaods leverden alleen IE9.
Heb ik dus nu weer IE9 geherinstalleerd.
Voor 'uitzendinggemist' gebruik ik dan gewoon Chrome.
Zo'n gebrek aan ondersteuning deed zich nl. ook voor bij het programma van een bank, waar ik een rekening heb; van hen kreeg ik de tip om iig voor hun programma Chrome te gebruiken,
Thx

Laatst bewerkt:
Vraag staat op opgelost, wil er toch nog even op terugkomen.
Vermoedelijk heb je IE9 uitgevinkt bij windowsonderdelen, echter had je bij windows updates IE9 moeten verwijderen.

Het verwijderen van Internet Explorer 9 wordt inderdaad gedaan bij de Geinstalleerde updates. Wanneer via deze updates IE9 verwijderd wordt, zal IE8 ervoor terug in de plaats komen. ( De vorige versie wordt namelijk hersteld) Wanneer Internet Explorer wordt uitgevinkt bij de Windows Onderdelen, wordt logischerwijs de browser Internet Explorer verwijderd. Hiermee zal dan niet automatisch de vorige versie van Internet Explorer hersteld worden.

Op de volgende website leest u meer over het verwijderen van Internet Explorer 9:

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/how-do-i-install-or-uninstall-internet-explorer-9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan