beelscherm geen signaal???

Status
Niet open voor verdere reacties.

deksel

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2011
Hallo....

Mijn pc heeft het vanmiddag nog gedaan. Toen ik deze daar straks wilde opstarten, hoor ik wel die opstart piep en hoor ik hem ratelen zoals ie altijd doet, maar mijn beeldscherm geeft ; geen signaal aan...
Heb het beeldscherm op de andere pc aangesloten en daar doet ie het gewoon. Kast opengemaakt en de video aansluiting zit op de moederbord, stekkertjes enzo zitten ook goed.

Heeft iemand enig idee?

kan mezelf nu wel voor me kop slaan dat ik geen backup vandaag gemaakt heb zoals ik altijd doe :evil:

Laatst bewerkt door een moderator:
Geheugen eens even verwisselen.
Of het biosbatterij er een minuut of 10 uit halen.

je geeft aan dat je hem al aangesloten hebt op een andere computer. Dus denk dat het probleem inderdaad in de computer zit. Krijg je wel het opstart windows logo?

mijn beeldscherm geeft de melding geen signaal....dus zie ik ook geen win logo verschijnen....

dan is het knoopcelletje met waarschijnlijk het type CR2032 erop mogelijk. Als het windows logo niet verschijnt is de kaart mogelijk ook defect.

Ram even eruit en verwisselen.
Knoopcel er even uit.
Dan wordt het Bios weer ingelezen in de defaultopties.

donders...krijg dat batterijtje er niet uit. Het heeft inderdaad CR2032 erop staan. Ik heb geen jumpertje of knopje in de buurt van de batterij zitten.
Hoe kan de videokaart, die onboard zit nou stuk zijn, hijs nog geen jaar oud!

Met klein schroevendraaiertje aan de zijkant tegen het clipje drukken.
Dan komt deze omhoog.

ja ik had em al. Batterij eruit, ram kaarten eruit gehaald. Alleen geeft ie nu bij het opstarten 2 piepjes en nog steeds op het beeldscherm geen signaal

Nee het is eerst 1 piepje en dan paar sec later nog es 2 piepjes...

Batterij er weer goed in.
Geheugen ook goed teruggeplaatst.

1 long + 2 short Videkaart?

Laatst bewerkt:
1 long + 2 short Videkaart? wat is dat?

ja alles zit vast en op plaats

Laatst bewerkt:
mijn videokaart zit op het moederbord. Als ik kijk aan de achterkant waar de kabel van het beeldscherm ingaat. En dan in de kast kijk, dan is dat stekkertje verbonden op het moederbord....

videokaart doorgebrand, dit kan idd al binnen 1 jaar door verkeerde montage. In combinatie met bijv. oververhitting van de videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan