Pc valt steeds uit door deurtje aan de voorkant dicht tedoen (gamersbehuizing)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neopfist

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jun 2011
Hallo,

Ik heb eerst een normale behuizing gehad voor mijn pc.
Aangezien ik een lekkere snelle pc heb, wilde ik de std look eraf halen en nu een gamers case omheen doen.
Nu heb ik me hele pc omgebouwd en alles doet het gewoon zoals het hoort incl. frontfanel etc.
Maar nu als ik de pc een tikje aanraak of me deurtje voren dicht wil doen dn valt me pc uit maar blijft ie wel aan maar het beeldscherm is in een keer zwart.
Alle connectoren nagekeken en alles zit gewoon vast.
Misschien weet iemand er raad mee.
Voor de noobs die zeggen, het is de voeding, of er zitten kabels voor de helft los, NEE!

Mvg,

Bryan

Als ik niet beter wist, dan zou ik zeggen dat je videokaart niet helemaal lekker zit.
Maar ik vertrouw erop dat je dat al hebt nagekeken...

Groeten Chris

Kortsluiting misschien wanneer je hem aantikt. Misschien dat er wanneer je hem aantikt de kast en het moederbord verbinden met elkaar.

Sluiting ergens, of een gigantische lekstroom die weg kan als je de kast aanraakt.

Maak je deurtje eens dicht zonder dat je het zelf aanraakt (Met een houten liniaal bijv.). Valt de pc dan ook uit?

Doet mij ook denken aan een kaart die niet helemaal vast in het slot zit, of het moederbord wat op de één of andere manier nog contact kan maken met de behuizing.

Zou in principe niet mogen.
Heeft geen geleideverbinding met de kast en afstandbusjes zijn gebruikt op het moederbord.
Weet echter niet wat de oplossing kan zijn..

Probeer het dadelijk na school eens te bekijken.
Ik doe zelf ict beheer en weet niet wat hiermee aan de hand is :confused:

Zotezien gaat het om deze kast.
Merk is een gygabite kast maar type weet ik niet omdat ik hem van een goede vriend he overgenomen.
Kijk maar in de bijlage..

Bijlagen

• 1324098303_5_Vt-e.jpeg
    1324098303_5_Vt-e.jpeg
    50,9 KB · Weergaven: 47
Probleem opgelost!
Heb eens het resetkabeltje voor je frontpanel uitgetrokken en nu is het probleem verholpen!

Kan /close :D

Dus omdat de Reset-knop aangesloten was, (en waarschijnlijk dus sluiting had met de kast), werd de PC elke keer gereset zodra jij het deurtje dicht deed?

Mooi dat je de oplossing hier even hebt vermeld, en...... kom er maar eens op. Zoiets bedenk je toch niet. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan