Wizard bestanden en instellingen overzetten in Windows 7?

• Onderwerp starter Onderwerp starter DiedB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DiedB

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
Ik heb een computer geupgrade van Win XP naar Win 7 en in Win XP de wizard Bestanden en instellingen overzetten gedraaid. Wat blijkt in Win 7: Easy Transfer kan niet overweg met de files die de XP-wizard gemaakt heeft. Kan ik op de een of andere manier die wizard in Windows 7 krijgen of iets anders dat de bestanden weer terugzet?

Ik heb namelijk hier geen XP-pc staan waarop ik de wizard kan draaien. Of kan ik een Virual PC maken? ;)

Je moet ook Easy Transfer draaien in XP, niet de standaard meegeleverde wizard die je nu gebruikt hebt.

Tijs.

Je moet ook Easy Transfer draaien in XP, niet de standaard meegeleverde wizard die je nu gebruikt hebt.

Tijs.

Dat gaat niet meer lukken, ik heb de schijf namelijk geformatteerd en er Windows 7 op gezet (het is dezelfde PC). De files die de wizard Bestanden en Instellingen overzetten maakte heb ik op een externe harddisk.

Tsja, dan heb ik zo snel geen idee hoe je dat kunt fixen.

Hopelijk reageert er nog iemand die aangeeft hoe de bestanden die de standaard XP-wizard heeft aangemaakt toch kunt inlezen in W7 of zodanig kunt converteren dat ze leesbaar worden in W7.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan