• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Fout in excel 2010?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wieter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2009
Heeft iemand dezelfde ervaring met excel 2010?
Als ik in een bestand wijzigingen aanbreng en daarna afsluit (met rode kruisje), komt soms niet en soms wel de vraag om de wijzigingen op te slaan. (Ik ben bij afsluiten soms al de wijzigingen kwijt).

Als ik afsluit met het grijze kruisje, wordt wel steeds gevraagd om de wijzigingen op te slaan.

Zou dit een bug in excel 2010 kunnen zijn?

Nou ik denk dat je aan het antwoord van excelamateur wel wat hebt :evil:

On topic: Ik heb die ervaring niet. Excel sluit alleen maar in 1x af als ik geen data gewijzigd hebt. Kun je de fout reproduceren?

Legale versie. Via DVD kan ik office op 3 PC's zetten(waarvan 2 gebruikt). Opnieuw installeren is geen optie, DVDkan na 3de installatie niet meer gebruikt worden, bij PC-crash zit ik dan in de rats.
Ik kan de fout niet reproduceren. Gebeurt soms zomaar, soms niet

Laatst bewerkt:
Is het waar, dat men op dezelfde PC, office onbeperkt kan installeren?

Is het waar, dat men op dezelfde PC, office onbeperkt kan installeren?

Ja, maar als je bijvoorbeeld office 10x installeert binnen een week, dan zal hij een melding geven. Oplossing is dan gewoon bellen naar microsoft en dit uitleggen. Niks aan de hand dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan