Hoe stel ik rDNS in @ Debian?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Hallo,

Ik ben nieuw met linux, maar ik wil namens iemand die een dedicated server heeft, vragen hoe ik precies rDNS installeer. Wij hebben dit nog nooit eerder gedaan, dus vandaar vroeg ik me af of hier mensen zijn die het stap voor stap kan uitleggen hoe je dit configureert (met commando's)!

Alvast bedankt voor het helpen,

Groetjes

Is dat niet iets wat je internet provider in kan stellen voor je, ik neem aan dat je het over Reverse DNS hebt.

groeten Marcel

Is dat niet iets wat je internet provider in kan stellen voor je, ik neem aan dat je het over Reverse DNS hebt.

groeten Marcel

Ja reverse DNS ja... maar dit kan je dus net zelf doen als de dedicated in een data center staat?

grtz

hmm, ok, ik begrijp het ja.
Op een Windows server zou ik het wel weten maar niet in linux, kun je niets op verschillende linux fora vinden.

groeten Marcel

hmm, ok, ik begrijp het ja.
Op een Windows server zou ik het wel weten maar niet in linux, kun je niets op verschillende linux fora vinden.

groeten Marcel

Dat heb ik uiteraard al geprobeerd, alleen dan krijg je een uitleg waarvan ik als iemand die daar weinig verstand van heeft, weinig aan heeft... Maar ja vandaar dat ik het ook hier vraag, misschien was dat wat makkelijker geweest maar blijkbaar is het toch iets moeilijker dan verwacht... In ieder geval bedankt voor het reageren!

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan