Ik heb een redelijk grote tabel aangemaakt in exel met connector informatie.
Eigenlijk is de informatie nu redelijk onoverzichtelijk geworden als je voor het eerst met de tabel gaat werken.
Nu wil ik het gebruik graag vereenvoudigen en ik denk aan het volgende maar heb geen idee of het mogelijk is en hoe ik dat dan doe.
Kolom A = electr ident
kolom B = p/n connector
kolom C = p/n pin
kolom D = pn socket
graag wil ik het zo maken dat ik een dropdown menu krijg met alle elctr ident nummers die in kolom A staan.
Als ik dan de juiste electr ident heb geselecteerd moet er een link actief worden naar een ander exel sheet waarin alle informatie staat die behoortd bij deze electr ident.
Zo zou dat ook moeten werken voor de andere kolommen.
Wie kan me vertellen of dit mogelijk is en zo ja hoe ik het doe.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Mocht er meer info nodig zijn (bv de huidige tabel) dan hoor ik het wel.
Eigenlijk is de informatie nu redelijk onoverzichtelijk geworden als je voor het eerst met de tabel gaat werken.
Nu wil ik het gebruik graag vereenvoudigen en ik denk aan het volgende maar heb geen idee of het mogelijk is en hoe ik dat dan doe.
Kolom A = electr ident
kolom B = p/n connector
kolom C = p/n pin
kolom D = pn socket
graag wil ik het zo maken dat ik een dropdown menu krijg met alle elctr ident nummers die in kolom A staan.
Als ik dan de juiste electr ident heb geselecteerd moet er een link actief worden naar een ander exel sheet waarin alle informatie staat die behoortd bij deze electr ident.
Zo zou dat ook moeten werken voor de andere kolommen.
Wie kan me vertellen of dit mogelijk is en zo ja hoe ik het doe.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Mocht er meer info nodig zijn (bv de huidige tabel) dan hoor ik het wel.