E:/ is niet toegangkelijk, Bestand of map is beschadigd en onleesbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dj DDroned

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2010
heeft iemand enige tips over dit boven staande Probleem, want ik heb echt geen idee wat ik moet doen

alvast bedankt

En wat bevindt zich bij jou onder E: . Harde schijf, USB stick, CD speler? Zonder die informatie wordt het wel heel erg hard zoeken.

hoi

een vaste schijf, srry dat was ik er vergeten bij te vertellen

Bij een harde schijf gebeurt dit vaak als er iets defect is, behalve als dit optreedt na bijv. een onverwachte uitval van je computer (stroomuitval e.d.).

Bij een harde schijf gebeurt dit vaak als er iets defect is, behalve als dit optreedt

het is idd gebeurd nadat mijn broertje de computer tijdens het opstarten had uitgedrukt...
hoe is dit probleem op te lossen??

BVD
DDroned

Dan is de schijf gelukkig niet defect.

Je kunt als eerste de fout proberen te herstellen met het volgende programma -> http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk . Lukt dit dan heb je het grootste deel van je data nog

Als het vorige niet lukt dan moet je de schijf formatteren. Hierna doet de schijf het weer, maar alle data is verloren.

kan iemand mij ook helpen?

Ik heb een aantal foto's waarbij de comp. zegt; het bestand is beschadigd of onleesbaar wat kan ik hiermee????? Mijn mail. *knip* alvast bedankt!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een aantal foto's waarbij de comp. zegt; het bestand is beschadigd of onleesbaar wat kan ik hiermee????? Mijn mail. Pinotju_1991@live.nl Alvast bedankt!!

Waarschijnlijk niet veel..
De foto is verkeerd gemaakt, verkeerd weggeschreven of bevat corrupte gegevens.
JPG repair (bijv. ook onderdeel van Paint Shop Pro) kan uitkomst bieden.
Zorg iig ervoor dat de extensie (laatste gedeelte van de naam, dus .jpg) ook daadwerkelijk .jpg is.
Klik met de rechtermuisknop op de foto, dan naar eigenschappen en dan kijken of het daadwerkelijk een .jpg is.

Edit: ***Ik ga er vanuit dat deze foto's standaard JPEG foto's zijn***

Laat maar weten of het lukt!:thumb:

Helpen doen we via het forum, daarom mail adres verwijderd. Tevens meeliften in iemand zijn/ haar topic is niet toegestaan. Topic is van 2010, dus lang niet actueel meer.

Ik voorzie deze van een slotje.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan