5.1 Set aansluiten op TV?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bermuda

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2008
Goedenavond,

Ik heb zojuist een LCD TV van samsung aangeschaft (om precies te zijn de LE37C530F1W) en nu wil ik daar een speakersetje bij aanschaffen om wat beter geluid te krijgen. Nu zat ik te twijfelen of ik daar misschien ook niet gewoon een PC speakerset op kon aansluiten van logitech. Bijvoorbeeld de logitech X-530. Ik ben vrij a-technisch dus ik weet niet goed waar ik mee te maken heb. Hopelijk kunnen jullie mij vertellen of dergelijke setjes op de TV aan te sluiten zijn.

Mochten jullie nog suggesties hebben voor andere speakersetjes geef gerust jullie mening! Ik hoef geen superkwaliteit maar een klein beetje bass bij bijvoorbeeld explosies vind ik wel gaaf.

Aansluitingen van TV:

http://tinypic.com/r/2efj7dh/7

EDIT: Meer specificaties voor de tv: http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/samsung/le37c530/specificaties/901724/

Laatst bewerkt:
digital audio uit op cinema set of versterker aansluiten, er zit geen direct audio uit op

Zou hij dat begrijpen????

Ik zou gaan voor een soundbar.
Is wel iets duurder maar veel fijner.
Welk merk moet jij zelf weten.
Neem er eentje met draadloze subwoofer.

digital audio uit op cinema set of versterker aansluiten, er zit geen direct audio uit op

Betekent dat dat het niet direct met de X-530 gaat?

Zou hij dat begrijpen????

Ik zou gaan voor een soundbar.
Is wel iets duurder maar veel fijner.
Welk merk moet jij zelf weten.
Neem er eentje met draadloze subwoofer.

Zo te zien zijn zulke soundbars een flink stuk duurder dan gewone speakersetjes, als ik zo op kieskeurig kijk. Ik blijf graag binnen een budget van 80 euro, indien dit mogelijk is natuurlijk.

Ik ben vergeten een fotootje te maken van de zijkant, hier zit ook een gele, witte en rode uitgang aan waarop Video en L AUDIO R staat. Misschien hebben we daar iets meer aan?

Als het echt niet met PC speakersetjes kan ben ik bang dat ik toch wat meer geld moet gaan uitgeven maar indien er hier toch een mogelijkheid voor is zou ik deze graag eerst willen testen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan