wil windows update niet configureren

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzolini

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Vorige maand kon ik de update niet installeren, vandaag nog een poging gedaan en dit lukte wel maar bij het configureren doet hij niet meer verder aan 44%

de pc is al eens automatisch heropgestart om het terug te proberen en momenteel nog zonder resultaat.

Ik ben sinds anderhalf uur bezig met de update, is dit normaal? en zal stel dat de configuratie niet lukt de pc gewoon opnieuw opstarten?

Wat moet ik dan doen opdat ik de update wil installeren? afwachten tot een later moment?

Inmiddels gelukt?
Om welke update gaat / ging het?

Inmiddels gelukt?
Om welke update gaat / ging het?

nee het is niet gelukt met configureren en is nu bezig om alles ongedaan maar na meer dan 1 uur is hij nog steeds niet opgestart. Dan heb ik hem via de knop afgelegd en terug opgestart maar dan probeert hij weer te configureren wat uiteraard nog steeds niet lukt en nu is hij weer bezig met den alles ongedaan te maken maar is hij nog steeds niet terug opgestart.

Het verontrust mij omdat ik in google niet meteen resultaten zie staan van andere mensen die hetzelfde of soortgelijk probleem hebben met het configureren.

Om welke update het ging kan ik helaas niet zeggen.

Je kan toch zien welke je kort geledn heb geinstalleerd? Verwijder die, en als hij weer terug komt zeg dat je hem verbergd. Er is ook een update die je pc sloomer maakt, wekle kan ik zo niet zeggen, effe Googlen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan